OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Till en av våra kunder ca 1,5 mil utanför Borås söker vi nu en engagerad och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare.
Dina hudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:
• Kundservice via telefon och mejl där du besvarar frågor gällande köpprocessen, produkter, pris och leveranstider
• Orderregistrering
• Hantera reklamationer och offerter
• Posthantering samt bemanna växel/reception och ta emot besökare
Arbetet är förlagt till dagtid, måndag – fredag 08.00 – 16.30.
Bakgrund och personliga egenskaper
Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har god datorvana då mycket av arbetet sker i olika system. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i Salesforce och Oracle.
Vi söker dig som är ambitiös och kundfokuserad. Du drivs av att utvecklas och nå uppsatta mål. Du är noggrann och tar ansvar för att det dagliga arbetet blir utfört. Vidare ser du det som en självklarhet att bidra till ett gott samarbete och arbetsklimat i gruppen.
Om oss
FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet.
Vi ser fram emot din ansökan redan idag!