Kundtjänstmedarbetare sökes

Kundtjänstmedarbetare sökes

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en varm och serviceinriktad Kundtjänstmedarbetare som vill vara en del av ett mindre team med stort fokus på kundnöjdhet. I den här rollen kommer du att ha en central position där du hjälper våra kunder med deras frågor, hanterar orderprocessen och ser till att varje kundupplevelse blir så smidig och positiv som möjligt. Ditt arbete kommer också innebära att hålla kontakt med våra återförsäljare och hjälpa till med administrativa uppgifter för att säkerställa att allting flyter på.

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco med start omgående och kommer inledningsvis pågå i 6 månader, för rätt kandidat finns det stora möjligheter till förlängning.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

• Daglig kontakt med både kunder och återförsäljare för att skapa och underhålla goda relationer
• Registrering och hantering av ordrar samt fakturering
• Administrativt stöd, inklusive bemanning av telefonväxel och hantering av vår gemensamma mailbox
• Stöd och backup för kundreklamationer
• Administrera e-fakturor via Klarna och InExchange

Om dig
Vi söker dig som har några års erfarenhet från en liknande roll och brinner för att ge service av högsta kvalitet. Du har en positiv inställning och ser det som din styrka att hjälpa både kunder och kollegor. Du är noggrann, strukturerad och har lätt för att ta till dig nya arbetsuppgifter.

Du har:

• Minst 3 års erfarenhet av liknande arbete inom kundtjänst eller försäljning
• Flytande kunskaper i svenska & engelska både i tal och skrift
• Erfarenhet av affärssystem (Visma och Monitor är ett plus)
• Ett stort kundfokus och en naturlig förmåga att skapa goda relationer

Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet och vilja att vara en del av vårt team.

Om företaget
Vi erbjuder en trivsam och vänlig arbetsmiljö där alla hjälps åt för att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Hos oss får du möjligheten att arbeta i ett företag som verkligen värdesätter sin personal och där du har möjlighet att utvecklas och växa.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Kundtjänstmedarbetare, kundservice, teknisk support, orderhantering, fakturering, svenska, norska, engelska, Visma, Monitor, Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2024
  • Ansök senast: 8 december 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024