Kundtjänstmedarbetare sökes! (Finska och/eller Tyska meriteras)

Kundtjänstmedarbetare sökes! (Finska och/eller Tyska meriteras)

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person som brinner för att lösa problem? Är du på jakt efter din nästa heltidstjänst?


Du kanske du är rätt person för oss!


WePack AB letar just nu efter en ny kundservicemedarbetare till vårt kontor i Malmö. I denna roll kommer du att arbeta för ett av de största företagen i Europa inom smarta tillbehör. Du kommer att jobba med ringande och mailande kunder som har frågor om bland annat leveranstider, reklamationer och allmänna produktfrågor.


Låter det som ett jobb för dig? Fortsätt då att läsa!


Huvudsakliga uppgifter:


Kommunicera via telefon och mail, med kunder från b.la. Sverige, Danmark, Norge och Finland
Identifiera kundens problem och pedagogiskt vägleda till en lösning
Utföra återbetalningar
Plocka och packa utbyten



Förväntningar:


Positiv, tålmodig och serviceinriktad
Noggrann och organiserad
Flexibel lagspelare, som också kan arbeta ensam
Obehindrade kommunikation på svenska och engelska i både tal och skrift
Hög datorvana och bekantskap med standardiserade program
Gillar att leverera service över telefon och e-post/chatt



Meriterat:


Tidigare erfarenhet av kundtjänst är meriterande, men inte ett krav
Tidigare erfarenhet av e-handel är meriterande, men inte ett krav
Obehindrad kommunikation i tal och skrift på något av följande språk: finska, tyska och/eller nederländska



Vi erbjuder:


En spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
En dynamisk arbetsmiljö i nya, moderna lokaler
Ett fast arbete på 80 - 100%



Din profil:


Vi ser gärna att du har en fullständig gymnasieexamen, och det är meriterande om du har arbetat inom kundservice tidigare. Då denna tjänst innebär att både prata i telefon med, och svara på mail från, kunder ser vi gärna att du är tålmodig, stresstålig och kommunikativ. För att kunna utföra detta jobb krävs det även att du är serviceinriktad, positiv och har hög datorvana. Du måste även obehindrat kunna uttrycka dig på både svenska och engelska, i tal och skrift.


Om oss:


WePack AB har i ett årtionde varit en av de största försäljarna av smarta accessoarer i hela Europa. Från vårt nybyggda lager och huvudkontor i Malmö bedriver vi en e-handel som säljer accessoarer och tillbehör till smartphones, smartklockor, surfplattor och mycket mer. WePack är ett växande företag, och en spännande arbetsplats med mycket omväxling.


Lön enligt överenskommelse. Referenser från tidigare arbete är önskvärt vid ansökan.




Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wepack AB Malmö
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 januari 2022
  • Ansök senast: 6 februari 2022

Postadress

Stekelgatan 6
Malmö, 21223

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024