Kundtjänstmedarbetare sökes för ett års uppdrag

Kundtjänstmedarbetare sökes för ett års uppdrag

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Nu söker vi en kundservicemedarbetare till vår kund i Solna!

Om rollen
Som kundservicemedarbetare har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och är inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa.

Som kundservicemedarbetare hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att supportera kundens egna kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring deras tjänster för att nämna några. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling.

Din bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet inom kundserviceyrket från ett medelstort till stort bolag och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du har ett tekniskt intresse, god datorvana och har arbetat i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system. Det är önskvärt att du arbetat med support inom bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik.

Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i teamet är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift och det är meriterande om du har kunskaper i norska, danska, finska eller tyska.

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos kunden. Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid fr.o.m. 16/5–2022 t.o.m. 15/5–2023, med möjlighet till anställning hos kunden  
Tillträde: 16/5–2022

Nyfiken på att veta mer
Kontakta oss gärna om du har frågor om rollen eller hur processen ser ut framåt. Alla ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2022
  • Ansök senast: 13 maj 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024