Kundtjänstmedarbetare sökes för uppdrag mot DN

Kundtjänstmedarbetare sökes för uppdrag mot DN

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för att leverera den bästa kundupplevelsen? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med service och vill nu få möjlighet att bredda dina erfarenheter? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!

I takt med Releasys expansion söker vi nu nya grymma agenter till spännande uppdrag på Dagens Nyheter!

Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö.

Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera kunder via telefon, chatt och mejl.
• Arbeta för att bibehålla goda kundrelationer med DN:s prenumeranter.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.

Hos oss får du möjlighet att utvecklas!

Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare för fortsatt utveckling.

Arbetstider

Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag - fredag 08.00-18.00 och lördagar och söndagar 09.00-13.00. Arbetstiderna kan komma att ändras.

Lön och anställningsgrad

Månadslön enligt kollektivavtal, 100% anställning som börjar med sex månaders provanställning.

Ansökan och tillsättningsdatum

Vi söker dig som vill bli grym på kundservice och vi ger dig utbildningen och fortsatt stöd för att bli det. Är du rätt person för oss? Sök redan idag, rekrytering sker löpande. Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 03-01-2021. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång. Innan en bakgrundskontroll görs kommer vi att informera dig om dess omfattning och syfte.

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 8 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2020
  • Ansök senast: 3 januari 2021

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb