OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en lyhörd problemlösare som brinner för att hjälpa människor? Vill du arbeta på en utvecklande arbetsplats som alltid strävar mot att leverera den bästa kundupplevelsen? Då har vi jobbet för dig!
Releasy söker fler engagerade kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Färdtjänst. Här tar du emot samtal från kunder som använder färdtjänst som transportmedel för att underlätta sin vardag. För att passa i rollen behöver du vara serviceinriktad och tydlig i din kommunikation. Kundgruppen förutsätter att du är lyhörd, tålmodig och respektfull inför individens behov. Eftersom vi utför uppdrag åt en myndighet behöver du vara professionell i ditt bemötande och ha förståelse för vikten av hög sekretess och integritet. Tidigare erfarenhet från vård och omsorg är en tillgång i den här tjänsten då du behöver kunna anpassa dig efter kundens förutsättningar.
På Releasy får du arbeta i en resultatinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback och uppföljning för att nå våra mål. Som kundtjänstmedarbetare är du företagets röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det därför viktigt att du är kundorienterad och har ett högt engagemang för ditt arbete. Som person är du snabblärd och trivs i en föränderlig miljö. Du kan kommunicera på ett välformulerat sätt i både tal och skrift, på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet från serviceyrke är meriterande och tjänsten kräver god datorvana då vi arbetar i olika system för att lösa kundärenden.
Dina arbetsuppgifter
• Möta och hantera Färdtjänstens kunder via telefon och mejl.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera den bästa kundupplevelsen.
• Om du är proaktiv finns det även möjlighet att arbeta med administrativa uppgifter.
Hos oss får du möjlighet att utvecklas!
Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundtjänst, men när kunden är nöjd har vi nått halvvägs. Genom våra interna utbildningar och karriärtrappan erbjuds du möjlighet att utvecklas i din kompetens och göra karriär. Desto högre upp du kommer i karriärtrappan, desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare.
Arbetstider
Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-fredag 07.00-20.00. Arbetstiderna kan komma att ändras.
Lön och anställningsgrad
Du erbjuds en anställning på 75 % som inleds med sex månaders provanställning med möjlighet till heltid efter provanställningens slut. Vi erbjuder månadslön enligt kollektivavtal.
Ansökan och tillsättningsdatum
Sista ansökningsdag är 2021-03-19 och startdatum för tjänsten är 2021-04-16. Tillsättning sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Observera att på Releasy Linköping arbetar vi med flera olika uppdragsgivare och under våren rekryterar vi till Telia, SL, Axfood, Dagens Nyheter och Färdtjänst. Om du är intresserad av flera uppdragsgivare får du gärna skriva det i ditt personliga brev, men ansök inte i flera annonser då samtliga ansökningar hamnar i samma system.
Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig rekryterare Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se. Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundkontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900