Kundtjänstmedarbetare sökes i Gävle

Kundtjänstmedarbetare sökes i Gävle

Arbetsbeskrivning

Heltidsuppdrag för dig som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv och vill arbeta på en samhällsviktig arbetsplats!

Om uppdraget

Vi söker nu tre medarbetare inom kundservice i Gävle. Du kommer under detta uppdrag arbeta med ett team på 10 medarbetare och arbetet genomförs under dagtid. Tjänsten är på heltid, 100% med start snarast möjligt efter genomförd rekryteringsprocess. Preliminärt kommer uppdraget att pågå till och med september 2024.

Du kommer till en arbetsplats som arbetar med återvinning både för privatpersoner och företag.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att hjälpa kunder med deras
ärenden. Du hanterar inkommande samtal från företags- och privatkunder samt ger
kundsupport via mail. Denna roll innefattar kontakt med såväl kunder som kollegor vilket förutsätter därför att du har en god kommunikativ förmåga, är
social, initiativtagande och effektiv under press.

Huvudsakliga arbetsuppgifter är:

- Kundsupport via telefon och mail

- Orderhantering

- Ärendehandläggning

- Vara med och bidra i arbetet med ständiga förbättringar

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning

- God datorvana och man arbeta i flertalet system samtidigt

- Tidigare arbetat med kundservice, eller erfarenhet från annat serviceyrke

- Tidigare erfarenhet från administrativa

- Förmåga att förstå och lösa problem

- Flytande i svenska i såväl tal som skrift

Vi söker dig som är nyfiken och som vill lära dig nya saker och alltid arbetar med kund i fokus.

Meriterande

- Goda systemkunskaper i Lime eller BFUS

- B-körkort

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-01-26

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons , sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070-884 96 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 januari 2024
  • Ansök senast: 31 januari 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024