OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
För ett konsultuppdrag på initialt 8 månader söker vi nu en positiv kundtjänstmedarbetare. Det aktuella företaget är ett internationellt företag beläget i centrala Göteborg. Vi söker nu dig som har viss erfarenhet av att ha jobbat med kundtjänst. Uppdraget kan eventuellt övergå till anställning hos kund.
Du kommer främst att arbeta med företagets kunder i Sverige, varvid god uttrycksförmåga på svenska i både tal och skrift är önskvärt. Det aktuella bolaget verkar i en internationell miljö så engelska bör man också känna sig bekväm i.
Vidare kommer Du att jobba med sedvanliga arbetsuppgifter inom kundtjänst och det innefattar både administrativa uppgifter såväl som direkt kontakt med kunder främst via telefon och mail.
I övrigt söker vi en person som gillar att ge service och hitta flexibla lösningar med kunden i fokus. Det är också viktigt att man är ordningsam och noggrann. Man arbetar i team så god samarbetsförmåga samt en vilja att ha roligt på jobbet är viktigt för att trivas.
Vi tillämpar löpande urval så skicka gärna din ansökan omgående.