OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en social och driven person som gillar att arbeta i en trevlig miljö med härliga kollegor? Anser du att problem är till för att lösas? Då kan just du vara den vi söker för detta uppdrag med goda chanser till förlängning!
Om företaget
Anticimex grundades som familjeföretag år 1934 med fokus på skadedjurskontroll och har sedan dess etablerat sig i så många som 21 länder runtom i världen. Företaget har dessutom fler inriktningar än bara skadedjur – de är även verksamma inom matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Med sina 1500 medarbetare i Sverige är Anticimex det ledande och moderna serviceföretaget för både privatpersoner och företag.
Vad erbjuder rollen?
Som kundservicemedarbetare hos Anticimex erbjuds du en utvecklande och stimulerande roll tillsammans med ett härligt och kundfokuserat gäng.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
-Ingå i Anticimex kundtjänst-team
-Förse kunder med information och rådgivning kring skadedjur över telefon och mail.
-Vara administrativt stöd för våra tekniker inom matsäkerhetstjänsten
Teamet hjälper varandra i arbetet med att ge kunder professionell och personlig service. Självklart får du utbildning hos företaget när du börjar!
Uppdraget är fram till september månad med goda chanser till förlängning.
Vem är du?
Du som söker bör vara van vid att arbeta i högt tempo och samtidigt kunna behålla din serviceglädje och ditt professionella intryck. Tjänsten kräver att du är en ansvarsfull person som är bra på att strukturera upp ditt arbete. Du är en bra teamplayer, och drivs av möjligheten att påverka ditt arbete. Att skapa relationer över telefonen har du lätt för och med din erfarenhet från serviceyrket mår du bäst när du får hjälpa andra människor.
Du är införstådd med att du kommer att utgöra en viktig del i det dagliga arbetet och du besitter respekt för både kollegor såväl som arbetsplatsen.
För att kunna erbjuda bästa möjliga hjälp är det viktigt att du behärskar svenska språket obehindrat. Vi ser även att du som söker har gått ut gymnasiet med fullständiga betyg. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete och vana vid att arbeta i olika system är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och intervjuer kommer att ske löpande med tillsättning när vi hittar rätt person.
Är detta din perfekta match?
Känner du att detta stämmer in på dig och det du vill arbeta med? Tveka inte - skicka in din ansökan!
Om Team Effektiv
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar? För den här tjänsten kommer du vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning.
Varmt välkommen med din ansökan
Du är varmt välkommen att söka tjänsten innan den 30/4. Har du frågor angående tjänsten går det bra att kontakta Madeleine på madeleine.grahm@effektiv.se.
Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.
Sökord
Effektiv, Anticimex, Uddevalla, Kundtjänst, Kundservice