Kundtjänstmedarbetare sökes till Borås

Kundtjänstmedarbetare sökes till Borås

Arbetsbeskrivning

Ledigt jobb som kundtjänstmedarbetare i Borås

Är du en självgående och serviceinriktad person som är nyfiken på datahantering, kundsupport och administration? Trivs du dessutom i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta eget ansvar? Då är jobbet som kundtjänstmedarbetare i Borås något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att testa på hur det är att arbeta på ett modernt, expansivt och spännande företag!

Om rollen som kundtjänstmedarbetare

Du kommer att arbeta hos ett modernt, expansivt och spännande företag som är verksamt inom informations- och kommunikationsbranschen. Inledningsvis kommer ditt uppdrag att pågå i tillsvidare, men om alla parter är nöjda med samarbetet kan du antingen bli överrekryterad eller få förlängt uppdrag.

I rollen kommer du först och främst att ta emot inkommande samtal och mejl och arbeta med felsökning och problemlösning. Utöver det kommer du även att försäljning och merförsäljning

I jobbet ingår till exempel att

* Göra felsökningar

* Svara på inkommande samtal och mail

* Ge kundsupport i ärenden och bra service

* Merförsäljning och teknisk support.

* Administrativa uppgifter kopplat till samtalen

Din profil

Vi välkomnar framför allt dig med kunskaper inom datahantering, kundsupport och administration att söka tjänsten, och ser även gärna att du har erfarenhet av att arbeta med service. Om du har erfarenhet av liknande arbete, är duktig på att uttrycka dig i skrift och har arbetat med försäljning tidigare ser vi det som meriterande.

I övrigt söker vi dig som

* Flytande i tal och skrift på svenska och engelska

* Kan uttrycka dig väl i både tal och skrift

* Är van att kommunicera med olika typer av människor

* Har lätt för att sätta dig in i nya arbetssätt och rutiner.

Det är meriterande om du

* Har tidigare erfarenhet från kundservice

* Har tidigare erfarenhet inom merförsäljning

* Har arbetat på en arbetsplats med mycket kundkontakt.

Om kunden

Kunden är ett modernt, expansivt och spännande företag som verkar inom informations- och kommunikationsbranschen. Uppdraget innebär således att du får in en fot hos en aktör i en bransch med mycket att erbjuda. Det finns även kompetens- och utvecklingsmöjligheter.

Lernia är vägen framåt

Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år.

2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på www.lernia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2023
  • Ansök senast: 27 mars 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024