OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du en självgående, lösningsfokuserad och serviceinriktad person som drivs av att få lära dig nya saker och att få ta eget ansvar? Vill du vara med och bidra till Com Hems framgångar samtidigt som du har roligt på jobbet? Då kan rollen som kundtjänstmedarbetare vara helt rätt för dig. Välkommen med din ansökan!
I den här rollen kommer du primärt att arbeta med kundsupport, problemlösning och service över telefon. För att komma igång ordentligt inleds arbetet med en introduktionsutbildning. I den här rollen kommer du arbeta hemifrån, men krav för tjänsten är att du utgår från eller har möjlighet att pendla till Borås. Tjänsten är på heltid med varierande arbetstider.
Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare på Com Hem kommer du övergripande att arbeta med service över telefon. Mer specifikt innebär det att du kommer att arbeta med felsökning och problemlösning och ge professionell service och support. Utöver det kommer du även att svara på frågor om tjänster, produkter och fakturor.
* svara i telefon
* bemöta kunder på ett trevligt och professionellt sätt
* aktivt arbeta med merförsäljning som en del av service
* vara ansiktet utåt för Com Hem
Din profil
Är du Com Hems nya kundtjänstmedarbetare?
Det här jobbet passar dig som framför allt är självgående, lösningsfokuserad och kundfokuserad i de arbetsuppgifter du tar dig an. Du bör ha erfarenhet av att arbeta med service och vi tar för givet att du är en tålmodig och nyfiken person som är mån om att göra ett bra jobb. Det är även meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete och har haft tjänster som innefattat kundkontakt över telefon.
I övrigt söker vi dig som
* utgår från eller har pendlingsavstånd till Borås
* har en gymnasieexamen
* kan arbeta oregelbundna tider
* har känsla för god service
* kan uttrycka dig väl i både tal och skrift
Dessutom är det meriterande om du
* har viss branscherfarenhet
* är van att ge service över telefon
* har haft yrken med mycket kundkontakt
Om företaget
På Com Hems kundtjänst erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.
Hur du ansöker
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Recruitive men arbeta uppdragsbaserat hos Com Hems kundtjänst. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt!
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.
Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001.
Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Kontaktpersoner på detta företaget
Simon Egelius
Simon Egelius
Linnea Månsson
Christian Gerdén
Christian Gerdén
Mikael Jofalk
Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman
Emelie Willman
Jacob Tormod