OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en driven kundtjänstmedarbetare som brinner för att arbeta med service. Finner du dig ofta i en vägledande och problemlösande roll? Antar du utmaningar med glimten i ögat, och är en lagspelare som trivs på en stor arbetsplats? Då är du den vi söker!
Professionalitet, service och problemlösning är tre av de nyckelord som tjänsten eftersträvar. Att arbeta som kundtjänstmedarbetare på Comviq innebär att du kommer att ha daglig kontakt med Comviqs kunder via telefon och mail. Flertal av arbetsuppgifterna är administrativa och innefattar bland annat produktrådgivning, fakturafrågor och reklamationer.
Tjänsten börjar med 6 månaders provanställning hos Maxkompetens, med goda möjligheter att därefter bli direktanställd hos kund. Då mycket av administrationen sker med hjälp av olika IT-verktyg, bör du vara van vid att använda datorn som ett av dina främsta arbetsverktyg. Tempot på avdelningen är dynamisk och varierande, vilket förutsätter att du har förmågan till snabbt beslutsfattande och effektivitet. Stor vikt läggs vid ditt ansvar som agent på Comviq, med förutsättningen att du skapar godaste möjliga kundrelation i samtliga ärenden.
Din profil
Det är ett krav att du har gymnasiekompetens, samt skriver och talar flytande svenska. Ytterligare ett krav är att du har goda kunskaper i engelska, och meriterande är om du har någon form av praktisk erfarenhet ifrån kundservice. Utöver grundlönen tillkommer provision på merförsäljning, därför ser vi gärna till att du är intresserad av sälj.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet för tjänsten.
Schemalagd arbetstid: Roterande schema dagtid.
Fast månadslön enligt Unionens kollektivavtal med möjlighet till provision.
Vad erbjuder vi dig?
Chansen att jobba i ett drivet team med hög ambitionsnivå
Utökad erfarenhet och kunskap kring kundtjänst, teknik och merförsäljning
Personlig utveckling
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638