OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst ett års arbetslivserfarenhet av kundtjänstyrket? Är endast service i världsklass gott nog för dig? Lockar en tjänst som erbjuder möjlighet att utvecklas, samtidigt som du vinner erfarenhet och meriter till ditt CV? Då måste du läsa vidare!
Om tjänsten
Perido söker en kundservicemedarbetare till vår kund, en framgångsrik fastighetsförvaltare som är en av de större i vårt land. Genom innovation och samverkan leder dom utvecklingen av de bästa vårdmiljöerna i Sverige. Tjänsten är placerad i södra Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ingår du i företagets kundtjänst där du, tillsammans med dina kollegor, ansvarar för den dagliga kontakten via olika kanaler med interna och externa kunder. Det är viktigt att företagets hyresgäster snabbt kan få hjälp när det är något som inte fungerar som det ska i fastigheten.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter i rollen:
Besvara kundärenden via telefon, e-post och webbgränssnitt
Utföra administrativa uppgifter, ex som att registrera samtal och andra förfrågningar i ärendehanteringssystem, uppföljning av ärenden och återkoppling till kund, utgående bearbetning av kund
Koordinerande arbetsuppgifter gällande drift- och FM-ärenden, såsom att ta emot beställningar, felanmälan, support och övriga frågor.
Dina egenskaper
Du erbjuds här en tjänst på ett företag med stark gemenskap, hjälpsamma kollegor och härlig energi. Din erfarenhet inom kundserviceyrket har lärt dig vikten av god kommunikation och du är en person som är serviceinriktad ut i fingerspetsarna. Du har lätt för att sätta dig in i kunders problem och genom att vara förstående och pedagogisk hjälper du dem på bästa sätt. Till sist tror vi att ditt arbetssätt är effektivt, du trivs när tempot är högt och uppskattar självständigt arbete såväl som arbete i grupp!
Om du känner dig hemma i en miljö där lyhördhet, ansvarstagande, tydlighet och handlingskraft präglar kulturen så kommer du att trivas här. Är du vår kunds nästa stjärna? Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Godkänd gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning
Minst ett års erfarenhet av arbete inom kundservice
Datorvana
Lätt för att uttrycka dig väl i svenska, tal och skrift
Plus i kanten:
Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
Erfarenhet från vård- eller fastighetsbranschen
Omfattning och tillträde
Heltid. Konsultuppdrag i minst 3 månader fram till 2022-01-30, med stor chans till förlängning. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs på vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Jennifer Walder som nås på mejl jennifer.walder@perido.se och telefon 070-467 95 72.
Om du har frågor är du även varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32705 i ämnesraden. Observera att ansökan inte ska skickas via email.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet.