OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu nya medarbetare till vår kund. Företaget är ett utav Sveriges största telecomföretag och har erövrat topplaceringar inom kategorin Sveriges bästa arbetsplats flera år i rad.
Detta är en rekrytering vilket innebär att du blir direktanställd av vår kund. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara inkommande samtal, hjälpa och vägleda kunder. Frågorna är varierande, från klassisk kundtjänst till fakturafrågor. Det kommer även förekomma en del merförsäljning i tjänsten.
Vår kund sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara varierande och inkludera både dagtid och kvällstid samt en helg per månad enligt rullande schema. Kundtjänsten har öppet 8-20 vardagar och 10-19 på helger
Tjänsten inleds med en fullt betald utbildning och du arbetar enligt kollektivavtal och med sedvanliga förmåner såsom friskvårdsbidrag. Du har även bonus och provision utan tak.
För att trivas i rollen behöver du vara framåt och social, gilla att arbeta utifrån mål samt ha stort fokus på service.
Sprio är ett rekryterings- och bemanningsföretag som i första hand arbetar för att ge unga personer en skjuts ut på arbetsmarknaden.
Aktuella arbetsstarter för tjänsten är i april, maj & juni 2017.
Har du frågor eller funderingar kontakta mig gärna via marie.sodergran@sprio.se