OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare arbetet med telefonen som verktyg och brinner för kundservice? Vill du bli en del av ett globalt och händelserikt företag? Om du även är en lösningsorienterad och driven person – så kan du vara den vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en kundtjänstmedarbetare till vår kund, ett globalt företag med verksamhet inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Solna. För denna tjänst kommer det krävas en godkänd kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister.
Dina arbetsuppgifter
I den här rollen blir ditt uppdrag att varje dag stäva efter att förenkla och förbättra vardagen för företagets kunder. Ditt primära arbetsverktyg är telefonen, och vi tror därför att du har en god telefonvana. Du hanterar supportärenden inom ditt teams ansvarområde, där ärendena kan röra olika system, fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring företagets tjänster. Ingen dag är den andra lik, och det är precis vad som motiverar dig. Utanför rollens ramar finns andra projekt att huga tag i om intresset finns – du har därmed goda möjligheter att växa och utvecklas i din roll.
Dina egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du brinner för att erbjuda bästa möjliga service för varje unik kund. Du är en ansvarsfull problemlösare med framåtanda som gärna djupdyker i komplexa frågor. Vi ser att du trivs i en miljö där det är mycket på gång, du får hålla ett högt arbetstempo och tillsammans med dina kollegor se till att ni har ett positivt arbetsklimat. Vidare ser vi att du har ett professionellt tillvägagångssätt och är en sann lagspelare!
Är denna tjänst något för dig?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Telefonvana
God dator- och systemkunskap
Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift
Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift
Meriterande:
Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot IT/Tech
Vana att arbeta mot målsättningar
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2023-05-13. Start 2023-11-13.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34208 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.