OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu flera engagerade kundtjänstmedarbetare till offentlig kund i Gävle. Trivs du ge service över telefon och föredrar du ett arbete med många kontaktytor och är en lagspelare?
Välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter:
I rollen kommer du ha daglig kontakt med verksamhetens kunder och där du bemannar största delen telefon, men även via chatt/mail och till viss del reception. Det är ett omväxlande arbete där det krävs att tycka om att jobba med service via telefon och ett brinnande intresse för att hjälpa människor och vara nyfiken på sin omgivning.
Du kommer på ett välkomnande, omtänksamt och mänskligt sätt ta emot verksamhetens kunders ärenden och lösa det inom ramarna för de rutiner och processer som gäller samtidigt säkerställa att kunden förstått och accepterat lösningen. I rollen kommer du få ge rätt service, vid rätt tillfälle och på rätt sätt till alla kunder. Verksamheten lägger stor vikt på ett gott bemötande och att kunden ska känna sig hörd och sedd.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Svara på allmänna frågor om uthyrning och att söka bostad
• Ta emot kunders frågor och utifrån det hjälpa kunder med tillhörande frågor
• Ge statusinformation om pågående ärenden
• Ta emot felanmälningar
• Nyckel- och tagghantering
• Betalningsärenden, såsom hyresbetalningar, underhåll- och tillvalsbeställningar
• Skriva avtal för fordonsplatser och förråd
• Uppsägningar av bostad, fordonsplats och förråd.
Vem är du?
Vi söker dig som är van att ha telefon som arbetsverktyg och därför är du bra på att kommunicera, lyssna och visa empati via mötet i telefon. Du visar en enkelhet och engagemang i kundmötet och detta ställer därför krav på att du tydligt kan uttrycka sig i tal och skrift.
För att lyckas i rollen tycker du om arbete i grupp samt är ansvarstagande och kan självständigt se vilket arbete som bör utföras.
Du uppfyller följande;
• Gymnasial utbildning eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer likvärdigt
• B - körkort
• God datorvana.
Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.
Meriterande för uppdraget är om du uppfyller;
Tidigare arbetat inom bostadsbranschen.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid med start så snart som möjligt och beräknas pågå i cirka 1 år framöver med en eventuell möjlighet till förlängning. Du kommer att bli anställd av Jurek Talents AB och vara uthyrd till vår kund i Gävle.
Arbetstiderna kommer vara 7-15:30 eller 7:30-16:00. Det kommer inte finnas möjlighet till distansarbete utan allt arbete sker på plats ute hos vår kund i Gävle.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Elvira Björebäck på elvira.bjoreback@jurek.se.
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52