Kundtjänstmedarbetare sökes till Humlegårdens Ekolager

Kundtjänstmedarbetare sökes till Humlegårdens Ekolager

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av kundtjänstarbete och har du fallenhet för problemlösning och god service? Vill du även ta chansen och ta dig an ett uppdrag hos en spännande uppdragsgivare? Sök då tjänsten idag då vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Humlegårdens Ekolager AB är ett växande handelsföretag som är marknadsledande i Sverige inom råvaror och utrustning för småskalig ölbryggning. Kunderna är både professionella mikrobryggerier och privatpersoner som brygger öl hemma. Försäljningen sker i huvudsak via e-handel. Humlegården har cirka 30 medarbetare fördelat på lager och kontor nära E4 mellan Rotebro och Upplands Väsby. I området finns gott om parkeringsplatser, butiker och restauranger samt goda kommunikationer.

Vi letar nu efter en kundtjänstmedarbetare som kommer att arbeta med vanligt förekommande kundtjänstarbete såsom svara på samtal, hantera ordrar och returer, felsökning och reklamation av produkter. Arbetet är till viss del fysiskt då det händer att man hjälper till på lagret. Kundkontakt förekommer både direkt och via mail och telefon. Arbetstiderna är normalt måndag till fredag kl 07.00-16.00.

Du erbjuds
- En trevlig och öppen arbetsplats med hjälpsamma och kompetenta kollegor där du får stora möjligheter att utvecklas i din roll
- En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Svara på samtal, hantera ordrar och returer, felsökning och reklamation av produkter
* Kundkontakt genom mail och telefon


VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetslivserfarenhet
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska
- Tidigare arbetat med Officepaketet och enklare system

Det är meriterande om du har
- Tidigare arbetat i en roll inom kundtjänstarbete
- Ett intresse för ölbryggning

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ och strukturerad
- Självgående och nyfiken

Vår rekryteringsprocess

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer här

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 april 2024
  • Ansök senast: 23 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024