OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN
Brinner du för service och lockas av att ta nästa steg i karriären? Trivs du i en fartfylld arbetsmiljö och samtidigt kan bidra med härlig energi? Då har du hittat rätt! Vi på Swesale söker kundtjänstmedarbetare till världens största kontaktcenter Teleperformance. De sköter kundtjänstverksamhet till välkända varumärken, bland annat Klarna som nu är i behov av ny personal. Klarna arbetar med betalningslösningar inom e-handelsbranschen. Här finns goda karriärmöjligheter och tillgång till breda kontaktytor. Företagskulturen präglas av gemenskap och teamwork vilket gör att dina personliga egenskaper värdesätts högt.
Teleperformance sitter i Solna och du kommer arbeta i nya, fräscha lokaler med tillgång till kostnadsfritt gym utanför arbetstid. Den aktuella tjänsten är på 80–100% med ett rullande schema varje månad.
Låter detta spännande? Sök till oss nu!
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som agent på Klarnas konsumentsupport kommer dina primära arbetsuppgifter bestå av att ta emot och besvara inkommande samtal. Ditt uppdrag inom Klarna är att leverera kvalitativ support vid frågor och eventuell problematik kring bolagets betalningslösningar. Här värdesätts dina kommunikativa egenskaper och förmågan att agera ledstjärnavid kundbemötande som främst sker via telefon.Anställningen inleds med en3 veckorsintroduktionsutbildning i syfte attintegrera dig iKlarnas arbetssätt så effektivt som möjligt.Utbildningen ger dig kunskapomföretagets systemoch presenterarnågra av de hinderman kan stöta på envanlig arbetsdag.När du väl ska börja arbeta självständigt kommer duha god inblick i Klarnas betalningslösningar ochstå på en stadig grundnär det är dagsatt göra en kund nöjd.
DIN PROFIL
Vi söker dig som:
* Är lösningsfokuserad och självgående
* Har en positiv attityd och är utåtriktad
* Kan det svenska och engelska språket flytande samt har förmågan att uttrycka sig professionellt i tal och skrift.
* Är empatisk och har en god förmåga att kommunicera
* Tycker om högt tempo
Har du erfarenhet inom servicebranschen sedan tidigare är det meriterande, men inget krav.
ERBJUDANDE
Vi erbjuder ett givande och utvecklande arbete hos ett stort internationellt bolag med kontor över hela världen. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget och du får möjlighet att samla värdefulla erfarenheter inför framtiden. Vi tillämpar fast lön, har kollektivavtal och erbjuder friskvård för alla våra konsulter. Är du ny i yrkeslivet utan speciellt mycket erfarenhet är det här en fantastisk möjlighet!
ANSÖKAN
Har du några frågor gällande tjänsten som kundtjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontakta Ida Carlström på swesale2@swesale.se
Vi ser fram emot din ansökan!
Mer information
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Disa Lidbrink Landberg
Sofie Mortensen
Thérèse Grivérus
+460768-709918
Sofie Mortensen
46702-452535
Louise Gardell
+460708-383136
Sofie Mortensen
0702-452535
Malin Green
+46768-709945
Sofie Mortensen
Malin Green
Jennifer Safaei