Kundtjänstmedarbetare sökes till Orkla Care

Kundtjänstmedarbetare sökes till Orkla Care

Arbetsbeskrivning

Är du en kommunikativ person som drivs av att göra ”det lilla extra” i form av kundservice? Är du även serviceinriktad, strukturerad och gillar nya utmaningar så kan du vara vår nästa stjärna! Läs vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en kundtjänstmedarbetare till vår kund Orkla Care, en marknadsledande leverantör av varor inom dagligvaruhandeln med många kända varumärken i deras stall. Tillsammans med dina teamkollegor driver ni företagets kundservice. Ni ingår i teamet Business Support, bestående av sex personer som är en del av säljavdelningen i Orkla Care Sverige. Du utgår från kundens kontor i Solna Business Park, där ett flexibelt arbetssätt tillämpas med möjlighet att arbeta två dagar på distans.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du ha ett självständigt och utvecklande arbete där du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter. Ditt primära uppdrag kommer vara att säkerställa en god service gentemot kunderna genom att hantera deras beställningar på ett effektivt sätt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att:
Administrera och hantera orderflödet (registrering, leveransbevakning, fakturering, reklamationer)
Ansvara för korrekt registerunderhåll avseende priser, rabatter och kunder
Vara kontaktpunkt för kundservicerelaterade förfrågningar från kunder och internt
Tillsammans med övriga teammedlemmar utveckla rutiner och arbetssätt för de uppgifter som teamet ansvarar för samt driva förbättringsåtgärder för att effektivisera processer
Stötta övriga delar av organisationen med olika typer av administrativa uppgifter

Dina egenskaper
För denna tjänst kommer stor vikt läggas på dina personliga egenskaper. Det är därför viktigt att du är en ”people-person” som värdesätter ett gott samarbete med dina kollegor och organisationen. Vi tror även att du är en lösningsorienterad person som är vill växa och utvecklas hos oss. För att trivas i rollen så behöver du även gilla ett högt tempo och ha stor grad av personlig mognad. Vi ser gärna att du vill vara med och förbättra processerna och driva företaget till utveckling och förändring!
Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasial utbildning
Tidigare erfarenhet av att arbeta inom liknande roller (administrativt, order, kundtjänst)
God dator- och systemvana

Meriterande:
Erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem
Goda kunskaper i Excel

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till slutet av augusti. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Linn Willberg som kan nås på mejl linn.willberg@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34407 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2024
  • Ansök senast: 10 mars 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024