OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ person som drivs av att göra ”det lilla extra” i form av kundservice? Är du även serviceinriktad, strukturerad och gillar nya utmaningar så kan du vara vår nästa stjärna! Här väntar ett fint uppdrag som löper över sommaren med möjlighet till deltid och behov efteråt. Kanske perfekt för dig som är student? Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en kundtjänstmedarbetare till vår kund Orkla Care, en marknadsledande leverantör av varor inom dagligvaruhandeln med många kända varumärken i deras stall. Tillsammans med dina teamkollegor driver ni företagets kundservice. Du utgår från kundens kontor i Solna Business Park, men viss möjlighet till distansarbete ges.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du ha ett självständigt och utvecklande arbete där du tar ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter. Ditt primära uppdrag kommer vara att säkerställa en god service gentemot kunderna genom att hantera deras beställningar på ett effektivt sätt.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att:
Administrera och hantera orderflödet (registrering, leveransbevakning, fakturering
Stötta övriga delar av organisationen med olika typer av administrativa uppgifter
Dina egenskaper
För denna tjänst kommer stor vikt läggas på dina personliga egenskaper. Det är därför viktigt att du är en ”people-person” som värdesätter ett gott samarbete med dina kollegor och organisationen. Vi tror även att du är en lösningsorienterad person som är vill växa och utvecklas hos oss. För att trivas i rollen så behöver du även gilla ett högt tempo och ha stor grad av personlig mognad.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, du är varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasial utbildning
Minst ett års arbetslivserfarenhet
God dator- och systemvana
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av att arbeta med orderhantering
Omfattning och tillträde
Uppdrag på 70%, konsultuppdrag till 2023-08-25. Start 2023-06-05. Arbetstid mån - fre ca 8–14.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33930 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.