Kundtjänstmedarbetare sökes till Releasy!

Kundtjänstmedarbetare sökes till Releasy!

Arbetsbeskrivning

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten

- I rollen som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och våra Uppdragsgivare gentemot kunderna
- Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal och mejl. Andra kommunikationskanaler som chatt och sociala medier kan förekomma beroende på uppdrag
- Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov
- Du förväntas ge korrekt information om produkter/tjänster och vägleda kunder genom olika processer
- Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder
- Till vissa uppdrag ingår det försäljningsmöjligheter som driver till mervärde för kunden

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragens olika öppettider. Utbildningsstarter är 2024-06-17 & 2024-06-19.
Kvalifikationer och färdigheter

- Gymnasieexamen
- Flytande svenska i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt
- Starka kommunikationsfärdigheter
- God dator- och systemkompetens
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande
- Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat
- Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar
- Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat
- Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar
- Trivs av att jobba i en dynamisk miljö och är stresstålig

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra personlighetstester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går
till kan du läsa mer på vår karriärsida.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2024
  • Ansök senast: 6 juni 2024

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


Extrajobb på Kundservice

Extrajobb på Kundservice

22 november 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

22 november 2024

22 november 2024