OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundservice? Då har vi jobbet för dig! Just nu söker vi nya medarbetare till EONs kundtjänst i Sollefteå. Ett socialt, utvecklande jobb och en värdefull merit för framtiden. Tveka inte - sök idag!
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Hos EON i Sollefteå kommer du ingå i deras fantastiska team och chansen att jobba i ett dynamiskt arbetsklimat. EON som arbetsgivare vill att du ska känna dig trygg i din arbetsroll och därför kommer du få grundlig introduktionsutbildning när du börjar jobba hos dem.
Vad betyder tjänsten för företaget?
Du kommer att representera EON och vara deras ansikte utåt där du spelar en viktig roll på företaget. Nöjda kunder ger trogna kunder och på så sätt bidrar du med att stärka förtroendet för företaget samt hjälper dem att utvecklas på bästa sätt.
Vad gör en kundrådgivare?
* Ta inkommande samtal från kunder med deras frågor som rör fakturor, avtal eller andra kundärenden.
* Arbeta med försäljning, både avtalsförsäljning och nyutvecklade tilläggstjänster.
* Arbeta administrativt med mail samt informerar om kundens produktportfolio
* Tillföra kvalité och verkar för merservice i varje samtal med telefonen som verktyg
Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundrådgivare?
* Ha fullständiga gymnasiebetyg
* Kunna arbeta både dag/kväll/helg då arbetstiderna kommer att variera
* Starta i början av januari och jobba heltid t.o.m början av maj (med chans till förlängning)
* God datorvana med goda kunskaper inom Officepaketet
* Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
* Mycket meriterande om du behärskar ett tredje språk flytande
* Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbeten inom service med telefon som verktyg eller erfarenhet av SAP
*
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi tror att du som person är energifull, flexibel och positiv samt har en god kommunikativ förmåga där du förmedlar din professionella hjälp på bästa sätt. Du brinner för service och motiveras av att jobba mot företagets uppsatta mål. Vi tror även att du som person vill utvecklas i en roll som kundtjänstmedarbetare och vill växa i ett internationellt framgångsrikt företag.
Hur söker jag jobbet?
Det är lätt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få snabbast svar genom att läsa vår https://www.manpower.se/swe/jobbsokartips/hjalp/" target="_blank">Frågor och svar
2. Jag kan också nås på telefon 08-4523317
3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på >
Varmt välkommen med din ansökan!
Vad händer när jag skickat in min ansökan?
Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på https://login.manpower.se/candidatelogon?returnurl=https://www.manpower.se/checkregistration/?returnurl=https://www.manpower.se/swe/min-sida/" target="_blank">Min Sida.
Gilla oss på http://www.facebook.com/manpowersverige">Facebook!
Vad kan ni erbjuda mig?
* Chansen att skaffa värdefull arbetslivserfarenhet som du har med dig i framtiden
* Ett stort och ovärderligt kontaktnät
* Friskvårdsbidrag
* En personlig konsultchef som är med dig under tiden du är uthyrd till kund
* Tryggheten av att omfattas av kollektivavtal som ger dig avtalsenlig lön, semesterersättning, ob-tillägg, pension samt försäkring från oss under uppdraget.