OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu flertal kundtjänstmedarbetare till Staples, med goda chanser till övertag hos kund efter sex månaders provanställning. Är du en person som brinner för kundkontakt och service? Har du lätt för problemlösning och trivs i en roll med många kontaktytor? Då kan det vara dig vi söker!
Kreativitet och goda kundrelationer värderas högt i företaget, vilket har varit framgångsrikt. Vidare lägger Staples stort fokus på sin företagskultur, något som har bäddat för en god sammanhållning på arbetsplatsen. De sitter i stora, fräscha lokaler i centrala Borås och är väletablerade på den svenska marknaden. Deras produkter är tillgängliga för kunderna genom fysiska butiker, telefon order och deras omfattande sortiment för beställning online.
Din profil
Arbetet innebär daglig kontakt med företagets kunder via telefon, mail och chatt. I denna roll är du behjälplig med bl. a. orderadministration, produktrådgivning, fakturafrågor och reklamationer. Då mycket av administrationen sker med hjälp av olika IT-verktyg, bör du känna dig trygg med att använda datorn som ett av dina främsta arbetsverktyg. Tempot på avdelningen kan variera under dagens gång, vilket ställer krav på att du har förmågan att både kunna arbeta effektivt och fatta snabba beslut, utan att för den delen glömma bort detaljerna. Du är ansvarsfull samt gör ditt yttersta för att skapa en god kundrelation samt erbjuda en hög servicenivå i samtliga kundärenden.
Det är ett krav att du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. Är du dessutom kunnig i något av de andra nordiska språken är det klart meriterande. Vi ser gärna att du har någon form praktisk erfarenhet ifrån kund- och/eller butiksservice samt har förmågan att kunna kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skrift. Utöver detta kommer vi självklart att lägga stor vikt vid dina språkkunskaper och din personliga lämplighet för tjänsten.
Ort: Borås.
Tider: Kontorstider.
Omfattning: 80%
Start: Enligt ök.
Anställningsform: Provanställning
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638