Kundtjänstmedarbetare sökes till Stockholm!

Kundtjänstmedarbetare sökes till Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Är du en engagerad kundtjänstmedarbetare som är tillgänglig omgående? Är du van vid att ha telefonen som ditt främsta redskap och har tidigare erfarenhet av kundtjänstadministration i några år?

Varmt välkommen att skicka in en ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du ansvara för hantering av externt inkommande frågor, det vill säga att ta emot kontaktande kunder både via telefon och mail och besvara alternativt vidareförmedla ärenden för fortsatt hantering inom myndigheten. Du kommer få samarbeta med och avlasta ordinarie bemanning hos verksamheten. 

Arbetsuppgifter som kan förekomma i uppdraget:

• Arbete med att besvara frågor från allmänhet och organisationer via telefon och e-post.
• Lägga in ny information i växelsystemet
• Beställa och avsluta telefonabonnemang
• Beställa och följa upp behörigheter i vissa av myndighetens system.

Vem är du?
Som person är du kundorienterad, lyhörd och professionell och att anstränga sig för att förstå kundens behov som representant för myndigheten. Likaså att kunna visa handlingskraft och har rätt inställning, vilja och engagemang. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kunder, kundbemötande och service som innefattat stora/breda ämnesområden.

Vidare uppfyller du:

• Lägst gymnasial utbildning
• Minst två (2) års styrkt arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/receptionist
• Vara kommunikativ och har vana av att vara föredragande inför mindre och större grupper
• Kan ta till sig information och förmedla den vidare på ett pedagogiskt sätt både i muntlig och skriftlig form
• Flytande svenska i tal och skrift 
• Mycket god engelska är ett krav för att kunna hantera inkommande ärenden
• mycket god datorvana (goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.

Meriterande för uppdraget är om du har flera års arbetslivserfarenhet från likande uppdrag. Har du även tidigare arbetat i Tele2s växellösning Trio Attendant /Trio Agent bedöms det meriterande för uppdraget. Har du erfarenhet av GDPR, Sekretess, Offentlighetsprincipen och Dataskyddsförordningen är även det meriterande. 
Du erbjuds
En roll som kundtjänstmedarbetare ute hos vår kund i Stockholm. Uppdragets kommer påbörjas omgående och förväntas pågå till och med 2024-12-31 och för rätt person och finns behovet kan förlängning vara möjlig. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet och du kommer att vara anställd som konsult via oss på Jurek Talents AB- Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elvira Björebäck på Elvira.Bjoreback@jurek.se 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.

Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2024
  • Ansök senast: 14 mars 2024

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024