OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu efter Tele2:s nästa kundtjänstmedarbetare!
Är du en lagspelare som trivs på en stor arbetsplats och tycker om ett dynamiskt arbetstempo? Tycker du om variationsrika arbetsuppgifter och är van vid multitasking? Vill du utveckla ditt kundbemötande genom problemlösning, tjäna pengar av sidan vid grundlönen och bli en mästare på merförsäljning? Då är du den vi söker!
Professionalitet, service och problemlösning är tre av de nyckelord som tjänsten eftersträvar. Att arbeta som kundtjänstmedarbetare på Tele2 innebär att du kommer att ha daglig kontakt med Tele2:s kunder via telefon och mail. Flertal av arbetsuppgifterna är administrativa och innefattar bland annat produktrådgivning, fakturafrågor och reklamationer.
Tjänsten börjar med 6 månaders provanställning hos Maxkompetens, med mycket goda möjligheter att därefter bli direktanställd hos kund. Då mycket av administrationen sker med hjälp av olika IT-verktyg, bör du vara van vid att använda datorn som ett av dina främsta arbetsverktyg. Tempot på avdelningen är dynamisk och varierande, vilket förutsätter att du har förmågan till snabbt beslutsfattande och effektivitet. Stor vikt läggs vid ditt ansvar som agent på Tele2, med förutsättningen att du skapar godaste möjliga kundrelation i samtliga ärenden.
Din profil
Krav:
Fullständig gymnasiekompetens
Svenska flytande i tal och skrift.
Behärskar engelska i tal och skrift.
Mycket god datorvana.
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av kundtjänst
Tidigare erfarenhet av försäljning
Arbetstider: Roterande schema vardagar och helg. Du får schemat två veckor innan månadsstart.
Sysselsättningrad: Valfritt 100% eller 75%
Löneform: I enlighet med Unionens kollektivavtal. Fast grundlön + provision baserat på merförsäljningen, samt OB-tillägg
Vad erbjuder vi dig?
Chansen att jobba i ett drivet team med hög ambitionsnivå
Utökad erfarenhet och kunskap kring kundtjänst, teknik och merförsäljning
Personlig utveckling
Sista ansökningsdag
Är du den vi söker? Vi ser fram emot din ansökan så tveka inte att skicka in din ansökan till oss via vår hemsida www.maxkompetens.se. Sista ansökningsdag är 1/3 2017. Vid frågor kontakta Elma Sabanovic på 0734-368107 eller elma.sabanovic@maxkompetens.se.
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638