Kundtjänstmedarbetare sökes till Telia i Borås

Kundtjänstmedarbetare sökes till Telia i Borås

Arbetsbeskrivning

Är du en målinriktad problemlösare som brinner för kundservice? Vill du arbeta på en utvecklande arbetsplats som alltid strävar mot att leverera den bästa kundupplevelsen? Då har vi jobbet för dig!

Releasy växer och söker fler drivna kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Telia. Här får du arbeta i en resultatinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback och utveckling för att nå våra mål. I kundtjänsten på Telia tar du emot inkommande kundärenden och erbjuds en unik möjlighet att kombinera service med sälj. Tidigare erfarenhet från serviceyrke eller försäljning är meriterande för tjänsten och arbetet kräver god datorvana. Om du dessutom har ett teknikintresse är det en klar fördel på Telia.

Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett högt engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Som person är du snabblärd, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö. Du brinner för att hjälpa människor och är en kommunikativ problemlösare. Rollen förutsätter att du kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.

Dina arbetsuppgifter

• Möta och hantera Telias kunder via telefon, chatt och mejl.
• I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med merförsäljning.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera den bästa kundupplevelsen.

Hos oss får du möjlighet att utvecklas!

Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och försäljning, men när kunden är nöjd har vi nått halvvägs. Genom våra interna utbildningar och karriärtrappan erbjuds du möjlighet att utvecklas i din kompetens och göra karriär inom kundtjänst. Desto högre upp du kommer i karriärtrappan, desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare.

Utbildningsdatum
20/9

Arbetstider

Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag - fredag 08.00-21.45 och lördagar 10.00-21.45. Öppettiderna kan komma att ändras.

Lön och anställningsgrad

Du erbjuds en anställning på 100 % som börjar med sex månaders provanställning och med månadslön enligt kollektivavtal.

Ansökan och tillsättningsdatum

Sista ansökningsdag är 2021-09-16. Tjänsten kan tillsättas innan sista anmälningsdatum.
Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig rekryterare Linnéa Gren eller Moa Larsson på moa.larsson@releasy.se

linnea.gren@releasy.se

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare.

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2021
  • Ansök senast: 16 september 2021

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb