OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en målinriktad problemlösare som brinner för kundservice? Vill du arbeta på en utvecklande arbetsplats som alltid strävar mot att leverera den bästa kundupplevelsen? Då har vi jobbet för dig!
Releasy växer och söker fler drivna kundtjänstmedarbetare till uppdrag mot Telia. Här får du arbeta i en resultatinriktad miljö där vi jobbar aktivt med feedback och utveckling för att nå våra mål. I kundtjänsten på Telia tar du emot inkommande kundärenden och erbjuds en unik möjlighet att kombinera service med sälj. Tidigare erfarenhet från serviceyrke eller försäljning är meriterande för tjänsten och arbetet kräver god datorvana. Om du dessutom har ett teknikintresse är det en klar fördel på Telia.
Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett högt engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Som person är du snabblärd, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö. Du brinner för att hjälpa människor och är en kommunikativ problemlösare. Rollen förutsätter att du kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.
Dina arbetsuppgifter
• Möta och hantera Telias kunder via telefon, chatt och mejl.
• I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med merförsäljning.
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera den bästa kundupplevelsen.
Hos oss får du möjlighet att utvecklas!
Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och försäljning, men när kunden är nöjd har vi nått halvvägs. Genom våra interna utbildningar och karriärtrappan erbjuds du möjlighet att utvecklas i din kompetens och göra karriär inom kundtjänst. Desto högre upp du kommer i karriärtrappan, desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare.
Utbildningsdatum
25/10
Arbetstider
Dina arbetstider är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag - fredag 08.00-21.45 och lördagar 10.00-21.45. Öppettiderna kan komma att ändras.
Lön och anställningsgrad
Du erbjuds en anställning på 100 % som börjar med sex månaders provanställning och med månadslön enligt kollektivavtal.
Ansökan och tillsättningsdatum
Sista ansökningsdag är 2021-10-20. Tjänsten kan tillsättas innan sista anmälningsdatum.
Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig rekryterare Linnéa Gren eller Harry Chichon på linnea.gren@releasy.se eller harry.chichon@releasy.se
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare.
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900