OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och serviceinriktad person som brinner för att leverera den bästa kundupplevelsen? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med service och vill nu få möjlighet att bredda dina erfarenheter? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!
I takt med Releasys expansion söker vi nu nya grymma medarbetare till spännande uppdrag på Telia, Sveriges största teleoperatör! Ta chansen och ansök redan idag!!
Vi söker dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Som kundtjänstmedarbetare hos Releasy är du företagets ansikte och röst utåt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du har ett driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du drivs av att vilja arbeta målinriktat och åstadkomma resultat. Som person är du snabblärd och vill alltid göra ditt bästa. Då vi är ett företag som ständigt utvecklas, ser vi gärna att du är flexibel, anpassningsbar och trivs i en föränderlig miljö.
Rollen innebär vidare att du har en god datorvana och kan kommunicera på ett professionellt och välformulerat sätt i både tal och skrift på svenska och engelska. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande, men inget krav.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera kunder via telefon, chatt och mejl samt sociala medier.
•
•
• I varje kunddialog är du lyhörd för kundens behov och arbetar aktivt med merförsäljning som en del av servicen.
•
•
• Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.
Hos oss får du möjlighet att utvecklas!
Genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa har du möjlighet att utvecklas i din kompetens och lära dig nya arbetsuppgifter. Karriärtrappan är ett sätt för dig som kundtjänstmedarbetare att växa och göra karriär inom kundtjänst. Vi vill belöna våra medarbetare och ju högre upp man kommer i karriärtrappan desto fler utbildningar och förmåner tillkommer. Vidare ges coachning och kontinuerlig feedback av din Teamledare för fortsatt utveckling.
Arbetstider
Mån-fre: Telefon mellan 08:00-19:45
Chatt mellan 19:45-21:45
Lördag: Telefon mellan 10:00-18:45.
Chatt mellan 10:00-21:45
Söndag: Stängt.
Lön och anställningsgrad
Fast månadslön med kollektivavtal.
Anställningsgrad 100%, med provanställning på 6 månader.
Ansökan och tillsättningsdatum
Vi söker dig som vill bli grym på kundservice och vi erbjuder dig en betald utbildning och fortsatt stöd för att bli det. Är du rätt person för oss? Sök redan idag, rekrytering sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-11-11. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna Rekryterare Kostana Salijevic på kostana.salijevic@releasy.se eller Erika Ohlsén på erika.ohlsen@releasy.se.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll under rekryteringsprocessens gång. Innan en bakgrundskontroll görs kommer vi att informera dig om dess omfattning och syfte.
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer…en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900