Kundtjänstmedarbetare sökes till uppdrag mot SL

Kundtjänstmedarbetare sökes till uppdrag mot SL

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv kommunikatör som brinner för kundservice? Då har vi det perfekta jobbet för dig!
Releasy söker nu flera drivna Kundtjänstmedarbetare till SL. Här levererar vi den bästa kundservicen genom samtal, chatt och mejl till resenärer som använder kollektivtrafiken i Stockholm.
Snabbfakta
Roll:
Kundtjänstmedarbetare
Stad:
Stockholm
Omfattning:
90-100%
Lön:
Månadslön enligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Arbetstiderna är förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-söndag 06.00-23.00. Vi jobbar med intervallscheman och arbetstiderna kan komma att ändras.
Startdatum:
2022-04-25
Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Om rollen & arbetsuppgifter
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa SL:s resenärer med att lösa deras tekniska problem. Du kommer att möta och hantera kundärenden via telefon, chatt och mejl. Du kommer även arbeta med kundtjänst över disk samt vara ute bland resenärer. Om du är proaktiv finns möjlighet att få arbeta med mer administrativa uppgifter.
På SL:s kundservice hjälper du till med reseplanering, borttappade föremål och annat som kan uppstå på tunnelbanan, bussen och pendeln. För att trivas i rollen behöver du vara stresstålig, effektiv och tydlig i din kommunikation då en del av uppdraget innebär att kunna leverera en snabb lösning till resenären. God Stockholmskännedom och tidigare erfarenhet från kollektivtrafik eller reseplanering är en fördel i tjänsten, men inte ett krav.
För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt att du är kundorienterad och har ett högt engagemang för ditt arbete. Du arbetar aktivt med att ge professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet och vill leverera en kundupplevelse i världsklass!
Flytande svenska i tal och skrift är ett krav för tjänsten.
Vi söker dig som är


Ansvarsfull, pålitlig och har en hög arbetsmoral.
Driven, självgående och tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
Intresserad av service och brinner för att hjälpa andra människor.
Kommunikativ och kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på både svenska och engelska.
Lösningsorienterad, positiv och en naturlig problemlösare.
Snabblärd, stresstålig och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
Ödmjuk och mån om att ge varje kund bästa upplevelse och service.



Hos oss erbjuds du
Utvecklingsmöjligheter
Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.
Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.
Ansökan
Är du den vi söker? Sök rollen idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Ebba Toris, ebba.toris@releasy.se
Varmt välkommen med din ansökan!


Om Releasy
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB Stockholm
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 april 2022
  • Ansök senast: 15 april 2022

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024