Kundtjänstmedarbetare sökes till vår kund inom försäkringsbranschen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en engagerad person som brinner för kundservice och administration? Är du serviceinriktad och vill arbeta i en variationsrik roll med kunden i fokus?
Då ska du skicka in din ansökan till denna tjänst!

Detta är ett konsultuppdrag hos vår kund i Stockholms innerstad.
Uppdraget beräknas starta V. 26 och fortsätta till slutet av augusti med möjlighet till förlängning.
Arbetstiderna är kl. 08:00-16:15 måndag till fredag.


Arbetsuppgifterna på kundtjänst består huvudsakligen av:
- Besvara generella frågor via telefon, e-post och via webbtjänst
- Registrera skador som inkommit via post eller via webbtjänst
- Arkivera avslutade skadeärenden samt rekvirera de samma vid behov
- Sammanställa information till aktörer
- Beställning av kontorsmaterial och trycksaker
- Omvårdnad av gemensamma lokaler
- Medverka vid avtalsuppföljning med leverantörer
- Uppgifter inom skanning och vaktmästeri vid behov


Din profil
För att passa för tjänsten ser vi gärna att du har:

- Avslutad gymnasial utbildning
- 1-3 års erfarenhet av support via telefon och mail
- Mycket god administrativ förmåga
- Goda IT-kunskaper
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Vana av att arbeta utefter högt tempo och högt uppsatta mål

För att passa in i vår kunds verksamhet bör du vara en kommunikativ person som är lyhörd och kundorienterad. I din roll har du många olika kontaktytor och det är därför viktigt att du har en god samarbetsförmåga. Som person är du tydlig och effektiv samt har ett strukturerat arbetssätt. Du trivs med ett variationsrikt arbete och kan även hantera när det bitvis kan vara hög telefontrafik. Vidare är du en prestigelös person som hjälper till där det behövs. Vi fäster stor vikt vid personliga egenskaper.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 15 juni 2018

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


26 november 2024