OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning som studier, pensionär eller är egen företagare som är intresserad av att arbeta extra hos vår kund på Södermalm. Det är viktigt att du som söker kan arbeta vid sjukdomsfall, under storhelger, lov, semestertider eller annan ledighet.
I detta uppdrag erbjuds du varierande arbetsuppgifter med fokus på kundservice och internt administrativt stöd. Vi möter våra kunder främst via telefon, mejl, chatt och reception. Svara på frågor, informera, hantera felanmälningar och skapa utskick till kund både via digitala kanaler och papper. I arbetet kommer du att möta många olika typer av frågeställningar som du antingen kommer kunna besvara direkt, eller som är mer komplexa. Detta kräver att du har en god lösningsförmåga, hög servicenivå och förmågan att fatta egna beslut. Du kommer att arbeta i ett mindre sammansvetsat team som är mån om att effektivisera och utveckla arbetet mer digitalt.
Arbetstiderna är vardagar och dagtid.
Kvalifikationer:
- 2 års arbetslivserfarenhet inom kundservice, växel eller liknande.
- Lösningsorienterad
- Datavana
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i denna roll har du energi och en positiv inställning till att driva arbetet framåt. Du känner dig trygg i kundservicerollen och tycker det är roligt att ge service utöver det vanliga till både våra interna och externa kunder. Du behöver känna dig bekväm med att använda de digitala verktygen och se nya möjligheter.