OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som brinner för service och vill hjälpa andra? Trivs du bäst med telefonen och datorn som främsta redskap? Är merförsäljning och arbete mot uppsatta mål något som driver och motiverar dig? Då har vi tjänsten för dig! Hos Vattenfall i Umeå kommer du arbeta med ett positivt och engagerat team som aktivt jobbar för att ge sina kunder den bästa upplevelsen. Du kommer få en gedigen introduktionsutbildning, träffa nya människor och kunna lägga till en nyttig erfarenhet på dit CV. Tveka inte, sök idag!
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Vattenfall är ett företag som månar om sin personal, exempelvis har man ett stort fokus på hälsa och välmående. Du kommer jobba i trevliga lokaler tillsammans med ett positivt och sammansvetsat team där professionalitet, hjälpsamhet och trivsel är viktiga pelare.
Vad betyder tjänsten för företaget?
Som kundtjänstmedarbetare är du ansiktet utåt till Vattenfalls kunder. Kundernas första kontakt är ofta med dig, och tack vare dig kan de få hjälp med sina frågor och även få en positiv bild av företaget. På så sätt är du en mycket viktig kugge i hjulet för Vattenfall.
Vad gör en kundtjänstmedarbetare?
•Besvara kundernas frågor via telefon och e-post
•Jobba med merförsäljning i syfte att ge kunden ett mervärde
•Tjänsten är en tillsvidareanställning med en provanställning på sex månader
Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare?
•Starta den 14:e augusti
•Delta i den sex veckor långa utbildningen
•Ha arbetat med service och/eller försäljning tidigare
•Trivas med merförsäljning och att jobba mot mål
•Ha goda kunskaper i svenska och engelska
•Ha god datorvana samt vana av att arbeta i flera system samtidigt
•Ha fullständiga betyg från gymnasiet
•Kunna arbeta alla olika pass: 07:00-16:00, 08:00-17:00 samt 09:15-18:15
•Meriterande om du kan tala något av följande språk flytande: albanska, polska eller persiska
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
För att trivas i tjänsten som kundtjänstmedarbetare är du en person som gillar utmaningar och har ett brinnande intresse för kundservice. Du drivs och motiveras av att jobba mot utsatta mål. Som person är det viktigt att du är lyhörd och positiv med en hög simultanförmåga.
Hur söker jag jobbet?
Är du den vi söker? Sök tjänsten via ansökningslänken och registrera ditt CV via www.manpower.se.
Observera!
För att söka tjänsten är det obligatoriskt att genomföra det test som är kopplat till annonsen. Efter att du har skickat in din ansökan kommer en ruta där det står ”ta test”. För att testet skall fungera måste du ta bort spärr för pop-up fönster i din webbläsare.
Du skall också spela in en videopresentation där du besvarar fyra frågor via följande länk: Videopresentation
Din ansökan kommer endast att beaktas för tjänsten om du genomför dessa moment. Eftersom urvalet sker löpande är det också viktigt att du skickar in din ansökan, genomför test och videopresentation så snart som möjligt.
Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Kontakta Manpower Talent Center på telefon: 08-452 33 10. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.
Vad kan ni erbjuda mig?
• Möjlighet att skaffa ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär samt ett värdefullt kontaktnät.
• En personlig konsultchef som du har löpande kontakt med under tiden du är uthyrd till kund
• Anställning enligt kollektivavtal med Unionen
• Friskvårdsbidrag
Varmt välkommen med din ansökan!
Gilla oss på Facebook!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Johanson
Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin
Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström
Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71