Kundtjänstmedarbetare som gillar ekonomi

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare tar du inkommande samtal via telefon. Din uppgift är att hjälpa privatpersoner med frågor och problem på ett serviceinriktat och professionellt sätt. Du kommer med hjälp av företagets system felsöka för att komma till rätta med problem, varför det är viktigt att du har god datorvana. Frågorna som ställs kommer att handla om fakturor och betalning via internet.

Som person är du strukturerad, pålitlig och har ett glatt och serviceinriktat kundbemötande. I början av anställningen ingår en utbildning där du kommer att lära dig företagets datorsystem och produkter. Du kommer också att få tips om hur du ska utveckla din samtalsteknik för att på bästa sätt kunna ge en snabb och effektiv service.

Arbetstid
Kundtjänsten har öppet:

Vardagar: 08.00-21.00
Helger: 10.00-17.00

Anställningen är i från 80-100% och arbetspassen kommer att vara förlagda någon gång mellan ovanstående tider och schema fås för varje månad. Tjänsten är tills vidare med 6 månaders provanställning.
Start på uppdraget är 2014-01-07.

Önskade kvalifikationer
Du har erfarenhet från ett servicerelaterat yrke, telefonvana och studerat ekonomi eller arbetat med fakturahantering. Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt
är ett krav samt goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt.

Vi erbjuder
En rolig och utvecklande tjänst med goda karriärmöjligheter där du kommer att ingå i ett ungt och positivt team!

Sammanfattning

Postadress

Norra Järnvägsgatan 52
SKELLEFTEÅ, 93137

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024