Kundtjänstmedarbetare som kan ge service i världsklass!

Kundtjänstmedarbetare som kan ge service i världsklass!

Arbetsbeskrivning

Hjälp oss att överträffa våra kunders förväntningar - Varje dag!
Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att vara vårt ansikte utåt och i många fall kundens första personliga kontakt med vårt företag. Därför är det viktigt att du har en positiv inställning och alltid är redo att ge våra kunder service i världsklass. Det dagliga arbetet innebär orderhantering, returhantering och att hjälpa våra kunder med olika ärenden. All vår kundkontakt sker via telefon, mejl eller chatt, därför är det viktigt att du skriver och pratar obehindrat på svenska och engelska samt att du har ett vältaligt språkbruk.
Då många av arbetsuppgifterna innehåller flertalet viktiga rutiner och detaljer är noggrannhet en av de viktigaste egenskaperna för att kunna säkerhetsställa en trygg kundtjänst åt våra kunder. Det är viktigt att man ser varje kundärende som sitt eget och följer med från första kontakt till att kunden är nöjd med vår service. Vårt mål är att uppfylla och överträffa våra kunders förväntningar - varje dag.


Om JTI Ventures
JTI Ventures AB är ett snabbväxande e-handelsföretag med kontor i Helsingborg. Verksamheten startades i början av 2016 och har sedan dess vuxit från ett garage på 20 kvm till en lokal på över 5800 kvm. Idag är vi 22 anställda fördelade på lager och kontor. Vi säljer våra produkter hos flera av Sveriges största nätbutiker samt i våra egna skräddarsydda webbutiker. Vårt mål är att erbjuda våra kunder bra produkter till bra priser och att alltid ligga i framkant med nyheter på marknaden. Vi är övertygade om att JTIs framgång är ett direkt resultat av att vi har ett tajt och välfungerande team av anställda. Vi vill ge våra anställda all möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt hos oss.
Ta en titt i vår kulturbok för att få en bättre uppfattning av hur det är att arbeta på JTI Ventures:
https://jtiventures.se/kulturbok-jtiventures-2020.pdf


Vem är du?
Vi tror att du är noggrann, ansvarstagande och alltid väljer att se lösningar istället för problem. Vi söker dig som är ambitiös och som snabbt kan ta eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Vidare tror vi att du är är väldigt noga med detaljer, strukturerad och inte har några problem att arbeta självständigt. För att effektivt kunna genomföra alla arbetsuppgifter är det viktigt att du besitter en god datorvana.
Att säkerhetsställa att kunden får rätt service ska alltid vara i fokus, därför är det viktigt att kunna kommunicera med dina kollegor och alltid vara flexibel inför nya rutiner.
I denna process kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, skriv därför tydligt i ditt personliga brev varför just du passar för tjänsten.
För rätt person finns väldigt goda möjligheter till utökat ansvar och utökade arbetstimmar.


Tillträde och ansökan
Tjänsten avser en timanställning på 50-75% med chans till heltid efter sommaren.
Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.
Har du frågor eller vill veta mer?
Kontakta gärna rekryteringsansvarig: jobb@jtiventures.se
Skicka din ansökan till: jobb@jtiventures.se
Märk din ansökan med: Kundtjänstmedarbetare
Bifoga CV + Personligt Brev

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JTI Ventures AB HELSINGBORG
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 maj 2023
  • Ansök senast: 23 juni 2023

Postadress

Box 5030
HELSINGBORG, 25448

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024