OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BELWRK AB är sedan 26 år ett bemanningsföretag med fokus inom administration och ekonomi. Vi arbetar med traditionell bemanning ute hos våra kunder. Förutom bemanningen så består BELWRK också av två andra avdelningar det vill säga e-handel och logistik.
Talar du flytande nederländska och svenska och är en telefonvan och serviceinriktad person som söker en ny utmaning i ett växande företag? Då är detta en spännande möjlighet för dig!
Du kommer huvudsakligen att besvara inkommande telefonsamtal och e-mail från kunder på svenska och engelska. Du kommer att besvara inkommande mail på nederländska. Detta innefattar kundsupport, vägledning, frågor och svar samt ärendehantering samt löpande administration kring aktuella ärenden. Viktigast av allt är att ge den suveräna service.
För att lyckas i denna roll ser vi att du har hög kvalitet på service där du är engagerad och värdesätter att hjälpa andra. Som person är du social och trivs i kommunikativa sammanhang. Vi ser att du är noggrann och informativ i ditt sätt att arbeta och förmedla. Du har även förmågan att driva ditt individuella arbete samtidigt och ser koppling till att lyckas som team.
Du skall ha ett trevligt bemötande och det är meriterande med erfarenhet av någon form av kundservicearbete, men det är inget krav. Du talar och skriver både svenska och nederländska obehindrat. Tempot i kundservicen kan variera och det är bra om du är van vid att hantera intensiva perioder.
Tjänsten är på heltid.
Sysselsättningsgrad 100%, 40h /vecka
Arbetstider: Mån - fre med ett rullande schema 07:00-15:30 och 09:30-18:00.
Tycker du att beskrivningen ovan återspeglar dina egenskaper och erfarenheter? Tveka inte att söka tjänsten redan idag. Vi bjuder in till intervjuer löpande. Skriv gärna in ditt löneanspråk i ansökan.