OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning söker vi kundtjänstmedarbetare som talar danska och/eller finska.
Arbetsuppgifterna består av att lösa kundärenden via chat, telefon, sociala medier och e-post. Målet är att förstå kundens utmaningar och sedan erbjuda en lämplig lösning. Rollen är administrativ med stort fokus på kundnöjdhet.
För att vara aktuell för denna rollen är du intresserad av att ge professionell kundservice och trivs i en arbetsmiljö som har högt tempo. Det är viktigt att du är anpassningsbar och har ett högt ansvarstagande i att lösa kundernas utmaningar.
Krav för rollen
Du ska tala och skriva finska och/eller danska på en god nivå, helst flytande.
Det är positivt om du har
Erfarenhet av kundtjänst eller motsvarande arbetsuppgifter inom till exempel serviceyrkenFlytande tal i svenska, men det är inget krav
Övrigt
Ort: Göteborg
Omfattning: Rollen är ett konsultuppdrag på cirka 6 månader, med goda chanser till ytterligare förlängning. Det innebär att du är anställd av Stegra Rekrytering men utför uppdraget ute hos kund.
Arbetstider: Vardagar 8-17 samt kväll en gång i veckan samt en helgdag var tredje vecka.
För frågor om rollen mejla johanna@stegra.nu eller ring på 076- 029 90 39.
Tjänsten tillsätts löpande så ansök direkt vid intresse.