Kundtjänstmedarbetare som talar franska

Kundtjänstmedarbetare som talar franska

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ny kollega till vår avdelning för Customer Service i Nässjö för att tillsammans med oss stötta våra svenska återförsäljare, våra exportmarknader och säljavdelning relaterat till orderprocessen. I teamet hanterar vi även orderplanneringen för all produktion i Nässjö.
Huvudsakliga ansvarsområden
Telefon och mailkontakt med kunder
Orderregistrering och orderplanläggning
Reklamationshantering
Underhålla kundmasterdata i affärssystem



Teamet arbetar med Flokks samtliga varumärken men med huvudfokus på de varumärken som produceras i fabriken i Nässjö.
Kvalifikationer
Kommunicerar både skriftligt och muntligt på Franska
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från arbete där kundhantering varit i fokus och/eller erfarenhet från produktionsverksamhet - men detta är inget krav.



Dina egenskaper
Vårt mål är att alltid ge bästa möjliga service till våra kunder och därför vill vi att du är en lugn, uppmärksam och tillmötesgående person som har intresse och vilja att hjälpa andra.
Du beskriver dig själv som en självgående person som tar ansvar för din uppgift och ser till att driva den framåt och ta den i mål.
Du är en person som ständigt planerar, organiserar och prioriterar arbetet så att det utförs på ett effektivt och lösningsfokuserat sätt.
Då vi arbetar med kunden i fokus samt i en organisation i ständig förändring är det viktigt att du har lätt för och trivs med att anpassa dig till nya omständigheter och också ser möjligheterna i förändring.


Detta kan Flokk erbjuda dig
Ett spännande jobb i ett internationellt, växande företag
En genuin möjlighet att påverka och vara med och bidra till Flokks framgång
Dedikerade och kompetenta kollegor i en aktiv arbetsmiljö
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter



Flokks värderingar är: Human - Centered, Sustainable, Innovative. Våra värderingar är vår drivkraft i Flokk. De motiverar oss att leverera goda resultat och guidar oss i hur vi möter våra kunder, leverantörer och varandra.


Vi hoppas att du tycker denna tjänst verkar intressant och att du därför vill bli en del av “Flokkfamiljen” och tillsammans med oss uppfylla vår vision - ”Inspire great work”.


Vi arbetar löpande med intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så tveka inte att söka tjänsten redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FLOKK AB Nässjö
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juni 2022
  • Ansök senast: 7 augusti 2022

Postadress

Vallgatan 1
Nässjö, 57123

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024