OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en social och driven person som brinner för att skapa en god kundupplevelse? Du är kanske lite av en människokännare som har lätt för att skapa dialog, lyssna och erbjuda rätt mervärde? Då kan det vara just dig vi söker till vår kunds kundcenter.
Du erbjuds ett spännande uppdrag med varierade uppgifter där du jobbar i ett team tillsammans med omkring 10 kollegor. Detta kan dessutom vara starten till en mer långvarig anställning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Här har du daglig kontakt med kunder genom telefonsamtal, fysiskt besökande kunder och kontakt via digitala kanaler; såsom Facebook, Messenger och mail.
Ditt huvudsakliga fokus kommer att vara på merförsäljning, både i de inkommande samtalen, men även via uppringande samtal till våra kunder. De tjänster vår kund erbjuder merförsäljning av är; internet, tv och smarta tjänster för det uppkopplade hemmet.
Hög kvalité, att agera professionellt och förtroendeingivande är några av ledorden på vår kunds kundcenter. Kunderna ska veta vad de köper och känna tillit till tjänsterna och till företaget.
Genom att ge rätt information, skapas kunskap hos kunden för att de ska kunna fatta rätt beslut kring sina inköp av tjänster. Detta leder även till en ökad kundupplevelse samt ett enklare uppkopplat liv för kunden.
I arbetet ingår även viss teknisk felsökning tillsammans med kund samt lättare fakturahantering.
Vår kund har gemensamt kundcenter tillsammans med andra bolag, därför kan arbetet även komma att involvera dessa verksamheter vid tillfällen då bemanningen kräver det.
Arbetstider
Heltid 6 månader med goda möjligheter till förlängning och/eller anställning hos kund efter inhyrningsperiod. Arbetstid: Dagtid Mån-fre.
Kvalifikationer
För att lyckas i denna roll behöver du tidigare vana av att sitta i telefon och vara stresstålig, flexibel och serviceinriktad. Du behöver även vara social och noggrann samt van att ta egna initiativ.
Du har även:
- Gymnasieutbildning eller motsvarande
- Grundläggande kunskaper i Officepaketet
- Lätt för att sätta sig in i nya system
- God vana av att hantera och arbeta i olika administrativa system
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Det är även meriterande om du har:
- God erfarenhet av sälj
- God erfarenhet av arbete i kundtjänst
- Flerårig erfarenhet av arbete med människor och kunder
- Erfarenhet av arbete inom telekombranschen
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Ansök senast 2020-09-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Ingela Gulliksson, konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044