OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verksamhetsbeskrivning
H1 Communication AB är en lokal svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM området. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom Försäljning & Retention, Kundservice, Teknisk Support samt Växel. H1 har ambitionen att vara den ledande aktören i norden inom Contactcenterbranschen, detta genom sin egen filosofi, unika metodik samt teknik som alltid ligger i framkant. Genom dessa tre områden skapar vi värden åt våra uppdragsgivare i form av ökad tillväxt, kostnadsreduktion samt en hög jämn kvalitet.
Mer information om H1 hittar du på www.h1.se
Vad erbjuder H1?
. En behovsanställning som kan komma att övergå i en tillsvidareanställning
. Utbildning och coachning
. Möjligheten att få ingå i ett trevligt team med god gemenskap
Du som söker ska:
. Kunna flytande danska och svenska, i tal och skrift
. Ha god datorvana och vilja att utvecklas
. Vara målinriktad och fokuserad
. Vara trevlig och ödmjuk
. Kunna arbeta i grupp likväl som självständigt
. Klara av att hålla ett högt tempo med variation i arbetsuppgifter
. Vara flexibel, både gentemot kunder samt kollegor/teamet
. Kunna lära sig snabbt och hålla koll på rutinerna efter inlärning
. Vara punktlig
Tidigare erfarenhet av arbete inom kundtjänst är meriterande och vi förutsätter att du som söker obehindrat kan hantera inkommande samtal och e-post på ren danska och svenska.
Arbetstiderna inkluderar kvällar samt helger.
KRAV
- Språk: Danska och svenska, flytande i tal och skrift. Det är ett krav att kunna båda språken. Vi förutsätter att du också kan engelska.
Kontaktpersoner på detta företaget
WFM Manager Stefan Rydén
0771-242526
070-3309904
Edon Peci
Sara Wermelin
IT-Chef Magnus Larsson
070-6993935
Client Koordinator Kenneth Hansen