OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
123ink AB säljer främst skrivartillbehör och började med sin e-handel 2015. Sedan dess har företagets kundbas ökat till över 400,000 kunder vilket gör företaget till ett av Sveriges ledande inom branschen. Kundbasen ökar kraftigt för varje dag som går.
Fördelarna med att jobba för 123ink AB är många. Ett par värda att nämna är bland annat att vi erbjuder samtliga anställda frukost, fruktkorgar samt friskvårdsbidrag, pension och exklusiva ränteerbjudanden via Handelsbanken när provanställningen övergår till en tillsvidareanställning.
Inom personalstyrkan råder en mycket god stämning och sammanhållning, arbetssysslorna är varierande och utmanande men främst av allt finns det oerhört mycket rum för utveckling.
Vi åker även på årliga resor för att bibehålla vår goda sammanhållning och bekanta sig med våra 123ink kollegor som befinner sig ute i övriga Europa. Detta är naturligtvis valfritt för de som vill och inte obligatoriskt.
Företagets lager- och kontorslokaler ligger i Jordbro, Haninge, 2,5 mil söder om Stockholms city.
Vi letar efter en kollega till vår kundtjänstavdelning och söker dig som är social, positiv, ansvarsfull och alltid redo för nya utmaningar. Då du som anställd hos oss kommer att stöta på nya situationer varje dag är det viktigt att du trivs med variation!
Inom kundtjänst kommer du främst jobba med:
Orderhantering
Telefon
Chatt
Mejl
Eftersom du till stor del blir företagets ansikte utåt värderar vi även den sociala aspekten högt – din röst och dina meddelanden har stort intryck på vad våra kunder tycker om oss! Det är viktigt att du förstår innebörden av bra kundtjänst och har vetskap om hur du ska uttrycka dig för att ge bästa möjliga service till våra kunder.
Utöver de ovannämnda egenskaperna som vi gärna ser mycket utav, har vi även några punkter som är obligatoriska.
De obligatoriska egenskaperna finner du nedan:
Du har goda kunskaper inom det svenska språket
Du är serviceinriktad
Du är punktlig
Du har erfarenhet av kundtjänst både via telefon och mejl
Jobbet inom kundtjänst innebär daglig kontakt med kunder samt diverse administrativa uppgifter. Inom denna roll besvarar du inkommande samtal och mejl vilket växlas med utgående samtal till befintliga kunder. Stundtals kan det således krävas ett högt tempo med många bollar i luften.
Du behöver inte ha några förkunskaper kring skrivare eller kontorsmaterial. All upplärning sker på plats.
Arbetstider:
08:00-17:00
Måndag-fredag
Lön: Enligt överenskommelse
Bifoga CV samt personligt brev i din ansökan.