OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
123ink AB säljer främst skrivartillbehör och började med sin e-handel 2015. Sedan dess har företagets kundbas ökat till över 200,000 kunder vilket gör företaget till ett av Sveriges ledande inom branschen. Kundbasen ökar kraftigt för varje dag som går.
Fördelarna med att jobba för 123ink AB är många. Inom personalstyrkan råder en mycket god stämning och sammanhållning, arbetssysslorna är varierande och utmanande men främst av allt finns det oerhört mycket rum för utveckling. Då företaget fortfarande är i ett relativt ungt stadie och utvecklas snabbt finns det även goda möjligheter till karriärutveckling.
Företagets lager- och kontorslokaler ligger i Jordbro, Haninge, 2,5 mil söder om Stockholms city.
Vi letar efter dig som är social, positiv, ansvarsfull och alltid redo för nya utmaningar. Då du som anställd hos oss kommer att stöta på nya situationer varje dag är det viktigt att du trivs med variation!
Eftersom du till stor del blir företagets ansikte utåt värderar vi även den sociala aspekten högt – din röst och dina meddelanden har stort intryck på vad våra kunder tycker om oss! Det är viktigt att du förstår innebörden av bra kundtjänst och har vetskap om hur du ska uttrycka dig för att ge bästa möjliga service till våra kunder.
Utöver de ovannämnda egenskaperna som vi gärna ser mycket utav, har vi även några punkter som är obligatoriska. De obligatoriska egenskaperna finner du nedan:
- Du har goda kunskaper inom det svenska språket
- Du är serviceinriktad
- Du är punktlig
- Du har erfarenhet av kundtjänst både via telefon och mejl
Vi söker nu efter en ny kundtjänstmedarbetare med minst 1 års erfarenhet. Att jobba inom kundtjänst innebär daglig kontakt med kunder samt diverse administrativa uppgifter. Inom denna roll besvarar du inkommande samtal och mail vilket växlas med utgående samtal såsom exempelvis försäljningsuppdrag.
Arbetstider:
08:00-17:00
Måndag-fredag
Ingångslönen är på 24 000 SEK. Lönesamtal sker årligen.