Arbetsbeskrivning
Om Actic:På Actic strävar vi efter att skapa ett friskare samhälle genom vår passion för träning och hälsa. Våra värderingar – Passion, Customer Focus, Performance och Teamwork – är inte bara ord; de är de byggstenar som definierar oss som företag och som individer inom Actic. Vi är en arbetsplats där tydliga förväntningar och ömsesidigt stöd är en självklarhet, där vi har roligt på vägen mot våra mål och alla är med och bidrar till Actics fortsatta framgångsresa. Är du redo att bli en del av vårt team och leda Actic mot nya höjder?
Kundtjänstmedarbetare
Drivs du av att arbeta med service och kommunikation? Som kundtjänstmedarbetare hos oss ingår du i vårt team Medlemsservice där du får en unik inblick i organisationen och har en central del i kommunikationen med våra medlemmar. Rollen är placerad på Actics huvudkontor i Ulriksdal.
Du kommer utvecklas genom att
Ingå i vårt team som hjälper alla anläggningar och medlemmar i Sverige med medlemshantering, medlemsrådgivning, medlemsutveckling, supportärenden m.m.
Vara med i en ständig utveckling där det finns stora möjligheter att växa i rollen och på sikt ta större ansvar
Arbeta med inkommande och utgående samtal och mail för våra anläggningar
Arbeta med medlemskapsförnyelse och "win back"
Arbeta med övriga administrativa/supportuppgifter för organisationen
För att lyckas i rollen har du:
Erfarenhet av att arbetamed försäljning och kundservice
God telefonvana
God svenska och engelska i tal och skrift
Intresse avförsäljning
Meriterande med erfarenhet från friskvårdsbranchen
Meriterande med erfarenhet från ett kundservicesystem (Freshdesk, CRM etc.)
Personliga egenskaper
Du är självgående, tar ansvar för din uppgift och driver ditt arbete framåt. Vidare har du en god samarbetsförmåga där du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Initiativtagande kommer naturligt, du sätter igång aktiviteter och uppnår resultat. Du har förmågan att arbeta hårt och lägga ner tid, energi och engagemang på ditt arbete. Samtidigt är du trygg, stabil, lösningsorienterad och ser möjligheter i varje situation.
Tjänsten är på heltid (100%) med inledande 6 månaders provanställning. Intervjuer sker löpande och vi beräknar tillsätta tjänsten omgående.