OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Actics vision är att skapa ett friskare samhälle genom träning. Vi grundades i Sverige 1981 och är idag en av de ledande aktörerna på träningsmarknaden i Norden. Actic erbjuder lättillgänglig och inspirerande träning på drygt 170 gymanläggningar med ca 200 000 medlemmar i Sverige, Norge, Tyskland samt Österrike. Vi erbjuder träning inomhus, utomhus och digitalt genom gym, personlig träning, gruppträning och simning & bad. Våra värderingar är passion, customer focus, performance och teamwork.
Kundtjänstmedarbetare
Drivs du av att arbeta med service och kommunikation? Som kundtjänstmedarbetare hos oss ingår du i vårt team Medlemsservice där du får en unik inblick i organisationen och har en central del i kommunikationen med våra medlemmar. Rollen är placerad på Actics fina huvudkontor i Solna Ulriksdal där vi erbjuder gym i huset och träningstimme på fredagar!
Du kommer utvecklas genom att
- Ingå i vårt team som hjälper alla anläggningar och medlemmar i Sverige med medlemshantering, medlemsrådgivning, medlemsutveckling, supportärenden m.m.
- Vara med i en ständig utveckling där det finns stora möjligheter att växa i rollen och på sikt ta större ansvar
- Arbeta med inkommande och utgående samtal och mail för våra anläggningar
- Arbeta med medlemskapsförnyelse och "win back"
- Arbeta med övriga administrativa/supportuppgifter för organisationen
För att lyckas i rollen har du
- Med fördel praktisk erfarenhet av arbete med försäljning och kundservice
- Vana av att använda Office paketet och PC
- Svenska och engelska i tal och skrift, meriterande om du också kan tyska/norsk
- God telefonvana
- Intresse av försäljning
- Intresse av träning och hälsa
- Meriterande med erfarenhet från friskvårdsbranchen
- Meriterande med erfarenhet från ett kundservicesystem (Zendesk, CRM etc.)
Personliga egenskaper
Du är självgående, tar ansvar för din uppgift och driver ditt arbete framåt. Vidare har du en god samarbetsförmåga där du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Initiativtagande kommer naturligt, du sätter igång aktiviteter och uppnår resultat. Du har förmågan att arbeta hårt och lägga ner tid, energi och engagemang på ditt arbete. Samtidigt är du trygg, stabil, lösningsorienterad och ser möjligheter i varje situation.
Tjänsten är på heltid (100%) med inledande 6 månaders provanställning. Intervjuer sker löpande och vi beräknar tillsätta tjänsten omgående.