Kundtjänstmedarbetare till Alere nu en del av Abbott

Arbetsbeskrivning

Om kunden:
För vår kund Aleres räkning söker vi nu någon som vill arbeta med kundservice och orderhantering. Alere AB har lång tradition som en betydande leverantör av högkvalitativa och kostnadseffektiva produkter till den svenska hälso- och sjukvården.

Alere is now Abbott – Abbott Rapid Diagnostics believes that when diagnosing and monitoring health conditions, Knowing now matters. ARDX focuses on rapid diagnostics for infectious disease, cardio-metabolic disease and toxicology. For more information on Alere, please visit (file:///C:/Users/jackie.lustig/AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporary%20Internet%20Files/Content.Outlook/5IRF99TU/www.alere.com) www.alere.com (http://www.alere.com).”



Om tjänsten:

I aktuell tjänst kommer du att tillhöra Aleres kundserviceteam där du kommer att arbeta brett inom kundservice och order. Till stor del kommer arbetsuppgifterna att innebära support till kunder via telefon och mejl samt hantering av order. Andra arbetsuppgifter som kommer att ingå är bland annat:

- Kontakt med lagret i Oslo
- Fakturering och krediteringar

- Kundvård och hantering av kundregister

- Returhantering och hela dess flöde

- Support mot servicetekniker



Möjligheter:

Du får nu chansen att arbeta i ett spännande företag under tillväxt. Här kommer du in i ett team där det hela tiden händer saker och där du kommer få ha många bollar i luften. Du kommer tillsammans med engagerade och erfarna medarbetare att driva verksamheten framåt.



Krav:

Vi ser att du tidigare har arbetat inom kundservice och orderhantering. För att klara av rollen är det viktigt att du trivs med att arbeta i ett högt tempo, tar egna initiativ och är lösningsinriktad. För att trivas i denna roll är det viktigt att du är positiv och prestigelös samt har lätt att sätta sig in i nya arbetsuppgifter.


Vidare så ser vi även att du:


- Erfarenhet av SAP

- Goda kunskaper i Excel

- Talar svenska och engelska i tal och skrift




Tillträde, omfattning och anställning:


Start för tjänsten är snarast möjligt och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten är en konsulttjänst som kan leda till förlängning.



Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se



We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 27 oktober 2017

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024