Kundtjänstmedarbetare till Anticimex

Kundtjänstmedarbetare till Anticimex

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av en spännande roll där du får möjligheten att boka tider med kunder gällande besiktningar och hantera inkommande samtal i en serviceorienterad miljö? Vi letar för närvarande efter kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av service och support och som är tillgänglig omgående. Som en del av Anticimex kommer ditt huvudansvar vara att säkerställa bra service för våra kunder genom att boka tider för besiktningar och effektivt hantera inkommande samtal. Ansök redan idag!

Om företaget
Anticimex är det moderna serviceföretaget som tack vare förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt ge våra kunder professionell och personlig service. Att ta ansvar för människors hälsa och livskvalitet är grunden i Anticimex hållbarhetsarbete. Anticimex har ca 10 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.

Vad erbjuder rollen?
Din huvudsakliga uppgift och ansvar i rollen som kundservicemedarbetare är att ha kontakt med kunder som ska genomföra en kontroll av deras fastighet samt informera. Du kommer tillsammans med teamet hantera inkommande samtal och boka/boka om möten samt ge en förstklassig service till Anticimex kunder genom att vara en rådgivande part gällande den besiktning som ska utföras på deras fastighet. Utöver dina arbetsuppgifter kommer du att ingå till ett härligt kundserviceteam med en bra teamkänsla!

Arbetstid: varierande mellan 7-18
Placering: Norrköping
Omfattning: Heltid måndag-fredag
Start: Omgånde

Vem är du?
Vi söker dig som tycker om att arbeta med service. Vidare ser vi att du som söker känner dig bekväm i att prata i telefon och är duktig på att vägleda kunderna med ett pedagogiskt och serviceinriktat bemötande. Vi ser att du är en positiv, lugn och trygg person som kan ta dig an arbetsuppgifterna på ett strukturerat och professionellt sätt. Kunden är alltid ditt största fokus och du värderar att ge en god service, i alla lägen!

Du hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift, ytterligare språkkunskaper är meriterande.

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning.


Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Emma på emma.lindberg@effektiv.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Stockholm
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2023
  • Ansök senast: 9 december 2023

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024