OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arkadin är en ledande global leverantör av tele- och webbkonferenstjänster.Företaget har haft en kraftig tillväxt sedan starten för 6 år sedan och finns nu i 21 länder med huvudkontor i Paris.Arkadin rankades nyligen som det 39:e snabbast växande företaget i Deloitte Technology Fast 500 EMEA.För mer information om företaget, se www.arkadin.se.Intresset för våra tele- och konferenstjänster är stort och vi söker därför ytterligare en kundservicerepresentant till vårt kontor på Östermalm i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att hantera ingående och utgående telefonsamtal, att övervaka tele- och webbkonferenser samt att uppdatera våra interna databaser.En del övrig kundadministration tillkommer också.Vår kundtjänst är öppen vardagar mellan 07-30 till 19:00 så vi arbetar i två olika skift.Vi söker dig som har kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet från back-office.Telefonvana är viktigt liksom en bra telefonröst och ett professionellt bemötande.Du skall ha goda datorkunskaper och kunna arbeta med Officeapaketet och databaser. Då vi är ett mycket internationellt företag måste du behärska engelska i tal och skrift.Viktigast av allt är dock dina personliga egenskaper.Du måste vara professionell, pedagogisk och gilla att ge bra service!I denna rekrytering samarbetar vi med IT-Resurs, som kommer att ta hand om din ansökan.För att söka tjänsten ber vi dig registrera ditt CV ivår CV-databas.Har du redan ett CV i Word- eller PDF-format tar det bara en minut!