Kundtjänstmedarbetare till Awardit i Göteborg!

Kundtjänstmedarbetare till Awardit i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Awardit har sedan vår börsintroduktion 2017 växt till Nordens ledande bolag inom lojalitets- och presentkortslösningar. Genom förvärvade bolag och stark organisk tillväxt tar vi nu sikte mot att bli en av Europas ledande bolag inom Lojalitet- och Presentkortslösningar. Hos oss får du arbeta med lojalitets- och e-handelslösningar för flera av Nordens största och mest välkända företag och varumärken som t.ex. SAS, E.ON, Handelsbanken, Ahlsell, Beijer.

Din roll

Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till Awardits team i Göteborg! Du blir i denna tjänst en del av ett härligt team som kännetecknas av hög servicekänsla och dedikation.

I rollen som kundtjänstmedarbetare är ditt största fokus att bidra med exceptionell service via telefon och mejl till Awardits olika kunder. Du bidrar dagligen till att bygga goda kundrelationer och till att öka kundnöjdheten!

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Problemlösning för kunder
- Hantera ärenden rörande leveransproblem, returer och reklamationer etc.
- Enklare tull-administration
- Övriga administrativa uppgifter


Start: Omgående/Enligt överenskommelse
Arbetstid: 08:00-17:00, med möjlighet till flextid
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg

Din profil

Vi söker dig som:

- Har ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Är flytande i svenska och engelska både i tal och skrift
- Brinner för kundkontakt och personlig service
- Har god system- och datavana
- Goda kunskaper i Officepaketet


Vi ser det som meriterande om du har:

- Tidigare erfarenhet av Visma Business och Magento
- Kunskaper i danska, norska eller finska


För att passa i denna rollen tror vi att du är en god kommunikatör, har stor servicekänsla och brinner för att leverera bästa möjliga kundservice. Som person är du öppen, lyhörd och optimistisk. Låter detta som du? Sök rollen som kundtjänstmedarbetare till Awardit idag!

Rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar Awardit med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 27 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2022
  • Ansök senast: 30 april 2023

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024