OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Axcell Fastighetspartner är en heltäckande leverantör av tjänster inom fastighetsförvaltning. Vi levererar tjänster till kommersiella, offentliga och privata fastighetsägare samt bostadsrättsföreningar. Vi är personliga och nytänkande och vårt mål är alltid att skapa ett lönsamt fastighetsägande med nöjda hyresgäster för våra kunder. Axcell finns på ett 30-tal orter i södra Sverige samt i Luleå och Örnsköldsvik.
Axcell Fastighetspartner är ett expansivt företag med verksamhet inom fastighetsbranschen i stora delar av Sverige, vi är en heltäckande partner till fastighetsägare och hyresgäster. Vi söker nu dig som vill arbeta med kundservice i fokus efter att vår nuvarande medarbetare får nya utmaningar internt. Vill du också vara med och växa tillsammans med oss?
Dina arbetsuppgifter
I rollen inom felanmälan arbetar du med en för Axcell Fastighetspartner med en viktig funktion för att upprätthålla en hög service mot våra kunder. Stora delar av din arbetsdag talar du i telefon och du arbetar samtidigt i flera olika miljöer på din digitala arena. Du kommer att ha mycket kontakt både internt och externt med kunder och hyresgäster.
Du kommer bland annat att arbeta med:
• Huvudansvarig för telefoni och växel
• Felanmälan
• Intern service
• Administration och hantering av order
Förutom andra förekommande administrativa arbetsuppgifter förväntas du delta i det proaktiva utvecklingsarbetet av rutiner och flöden för att nå bästa service till våra kunder och medarbetare.
Arbetets omfattning
Heltid. Arbetstider 07–16. Start enligt överenskommelse. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Kalmar. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Utvecklingsmöjligheter
Axcell Fastighetspartner är i en expansiv fas och ett företag som har haft en mycket positiv utveckling de senaste åren. Vi har korta beslutsvägar och du har möjlighet att kunna påverka din vardag. För dig som presterar bra och vill utvecklas inom fastighetsförvaltning finns möjligheter att växa inom företaget. Vi är anslutna till kollektivavtal.
Kompetenskrav
Du har tidigare erfarenheter av att arbeta inom kundtjänst/telefon/reception. Om du har arbetat i fastighetsbranschen med felanmälan så är det mycket meriterande. Du är troligen utbildad inom service eller administration. Goda datorkunskaper förväntas och kanske har du tidigare arbetat i affärssystem.
Personliga egenskaper
För att lyckas hos Axcell drivs du av att ge mycket god service både extern och internt. Du är självgående och vågar ta för dig. Vi vill att du ska arbeta utvecklande och med stort eget driv samtidigt som du är en positiv, prestigelös lagspelare. Att ge hög service är naturligt för dig.
Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till:
Verksamhetschef Robin Ekström, 072-219 55 21
Sista ansökningsdag 2022-09-14, urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Alla former av telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbedes.
Varmt välkommen med din ansökan!