OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragsbeskrivning
Till vår kund i Lanna söker vi dig som har erfarenhet av konsumentkontakt och som har en hög samarbetsförmåga. Du kommer att ha daglig kontakt med såväl produkttekniker som med kvalitetsavdelningen allt för att optimera det dagliga flödet på avdelningen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära:
- Konsumentservice genom mejl och telefon när det gäller våra produkter
- Hantering av reklamationer
- Ta hand om vår samarbetsgrupp - barnmorskor
- Delta på konsumentmässor inom Sverige och utanför
- Registrering av produkthistorik
Kravprofil
Du kommer att ingå i avdelningen för Säljservice och Konsumentservice och arbetar tätt ihop med kundtjänstansvarig. Du är en van datoranvändare och behärskar Outlook väl. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ärendehanteringssystemet Easit men det är inget krav.
Som person är du serviceminded, ordningssam och empatisk samtidigt som du kan sätta gränser vid behov. Ett krav är däremot mycket goda kunskaper i svenska, tyska och engelska i tal och skrift. Har du erfarenhet inom liknande tjänst ser vi det som meriterande.
Tjänsten är ett vikariat under 2017 och kommer till att börja med att vara ett hyruppdrag men kan för rätt person övergå till en anställning hos kunden. Vi arbetar med löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Brinell
070-619 98 80
Anders Karlsson
070-355 98 80
Göran Nilsson
070-342 98 80