Kundtjänstmedarbetare till Best Transport

Arbetsbeskrivning

Sedan 1976 har Best Transport erbjudit små och stora företag prisvärda transportlösningar, idag är vi drygt 500 fordon som utför tusentals uppdrag varje dag. Best Transport finns idag med egen verksamhet i Stockholm, Köpenhamn, Uppsala, Göteborg, Malmö, Växjö, Luleå och Oslo.

Vi hjälper dig med Lokala bud, Distribution, Hemleveranser, Flygtransporter och mycket annat. Det finns redan över 13.000 företag som anlitar Best Transport för Distribution och Expressleveranser i hela Sverige, prova du med! Läs mer på www.besttransport.se

Är du en flexibel och kommunikativ person som gillar att vara i nära dialog med kunden?

Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till Best Transport. Tjänsten är på heltid och innebär en anställning i OnePartnerGroups konsultverksamhet. Uppdraget förväntas börja omgående och sträcka sig över minst sex månader. För rätt person kan det även finnas möjlighet till vidare anställning hos BestTransport.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare på Best Transport ansvarar du för kundservice såväl internt som externt via inkommande samtal och mail.

Den interna servicen kan innebära orderläggning samt uppdatering av eller förändring av befintliga orderläggningar. I den externa servicen är din huvuduppgift att leverera förstklassig service till kunderna genom att besvara deras frågor om exempelvis aviseringar och leveranser. Tjänsten innebär därmed till stor del kontakt med underleverantörer samt planering för att underlätta och säkerhetsställa leveransen.

Din profil
Vi söker dig som med fördel har arbetat med administrativa arbetsuppgifter tidigare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom IT-branschen och/eller transportbranschen. Din datavana är god och du kan snabbt sätta dig in i nya system.

För att bli framgångsrik i rollen har du en god samarbetsförmåga och är duktig på att kommunicera med såväl kunder som med dina kollegor. Med fördel har du erfarenhet från en serviceinriktad och administrativ roll som gett dig vana vid att koordinera. Dina styrkor präglas av lyhördhet och flexibilitet med en god prioriteringsförmåga.

Du bör trivas med att arbeta i ett företag där det är högt i tak och där du har en möjlighet att komma med idéer samt påverka din egen arbetsvardag.

Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 44 orter i Sverige, och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jannie Hagenius
0707652095
Jannie Hagenius
0707 65 20 95
Jannie Hagenius

Martin Granetoft

Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Jannie Hagenius

Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Stockholm AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 27 september 2018

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 117
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb